Knepigt ställe det där..Men det skall klaras av..Tjurig som faen själv..Tror jag dött åtminstone 5-6 ggr där nu..
Är det långt kvar av spelet efter det??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Vamp wrote: [quote=ilg@dd]Knepigt ställe det där..Men det skall klaras av..Tjurig som faen själv..Tror jag dött åtminstone 5-6 ggr där nu..
Är det långt kvar av spelet efter det??
Om inte jag är helt ute och cyklar, så är det ganska mycket kvar.
Låter bra det..Underhållande spel det där..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 22, 2002
så här ska man spela för att klara fängelset på bästa sätt (tycker jag iaf):
[Image Can Not Be Found]
Titta aldrig bakåt eller på sidan, titta alltid frammåt då flest soldater kommer där ifrån, scrolla mellan gravity (då du kommer behöver lyfta granater och kasta tillbaka) och någon pistol, så borde du klara dig fint fint.....
September 20, 2003
Jag lyckades på andra gången!
Jag tänkte ut en lömsk plan som jag använde gravity gun i!
Jag staplade upp en massa lådor för att komma till andra våningen, sedan tog jag med mina turrets och satte upp dem på andravåningen. Två som täcker trappan och en som täcker det spawnställe på andra våningen. Älska gravity gun!
Nu har jag också kommit förbi..Sket i att springa och ställa upp autobössorna, stod i ett rum och lät fienden komma till mej istället.
October 22, 2002
Wingdings wrote: Jag lyckades på andra gången!
Jag staplade upp en massa lådor för att komma till andra våningen, sedan tog jag med mina turrets och satte upp dem på andravåningen. Två som täcker trappan och en som täcker det spawnställe på andra våningen. Älska gravity gun!
hur i hela friden hinner du med det? hinner inte ens fylla på livet....
February 10, 2003
CasO wrote: [quote=Wingdings]Jag lyckades på andra gången!
hur i hela friden hinner du med det? hinner inte ens fylla på livet....
om man börjar på direkten ska det väl inte vara några problem, är ju inte så att det tar lång tid att placera några lådor på varandra med g-gun 🙂
1 Guest(s)