December 31, 2001
EliXyR wrote: 😮 va!? köpte det me i kväll, inte spelat det än dock.
så de va inte mer än 2 timmar spelande? RIP OFF iså fall!
Inga svåra problemlösningar, och bara raka vägen hela tiden.
Grymt besviken och snart sägs det att det kommer en episod 2, som kommer kosta det samma med samma spel längd 🙁
Kommer absolut inte köpa EP2 när det kommer. Hadde förväntat mig speltid hela helgen nu men jag fick inte ens en dag Så besviken och lurad man känner sig.
December 31, 2001
BloodMan wrote: 2 timmar har du gått efter världs rekordtid ? har ju läst att utvecklarna sa att det ska ta runt 5-6 timmar att klara.
Testa det själv ska du de, går man omkring och tittar på miljöer så kan det ta 5-6 tim men om man bara går konstant rakt fram hela tiden, pusslen var patetiska att lösa.
September 26, 2005
December 31, 2001
wojt wrote: Hmm, man vill ju ha detta. Men känns inte så kul att köpa nu när alla påstår att det är skit, fast man vill fortfarande veta hur det är/vad som händer liksom... Kanske köper nån gång ifall det blir billigare och/eller man har lite pengar över...
Då får reda på så lite att en person som spelat igenom det kan sumera det hela på 5 min.
November 27, 2003
DFI_Victor wrote: [quote=Cypress-h]Gilla spelet! Bra fortsättning på half life 2, tog mig ca 4,5 timmar att gå igenom på hard. Kommer givetvis att köpa resten av episoderna.
Ja precis, Death On Wings sluta köra på Easy och fuska.. :bgrin:
Allt under "Nightmare" är för småpojkar 😉
(Och så vitt jag vet erbjuder inte ens HL2 den nivån ;))
//Andreas
September 29, 2005
Hej. har spelat hl2 men har inte spelat episode one, tror inte jag kommer göra det heller men....2 timmar? Jag varvade inte hl2 på kanske 1 vecka, o då spelade jag inte natt o dag... det e klart att jag hade gjort det snabbare om jag nu ville tävla med någon i tid.
Varför ska man skynda sig igenom spelet? går allt ut på att sätta rekord? menar, man måste inte springa rakt fram hela tiden. kolla runt o upptäck lite nytt! Fattar inte varför alla e så jävla kräsna hela tiden.
December 31, 2001
ene wrote: Hej. har spelat hl2 men har inte spelat episode one, tror inte jag kommer göra det heller men....2 timmar? Jag varvade inte hl2 på kanske 1 vecka, o då spelade jag inte natt o dag... det e klart att jag hade gjort det snabbare om jag nu ville tävla med någon i tid.
Varför ska man skynda sig igenom spelet? går allt ut på att sätta rekord? menar, man måste inte springa rakt fram hela tiden. kolla runt o upptäck lite nytt! Fattar inte varför alla e så j**la kräsna hela tiden.
Tog mig runt 2 dagar att klara HL2, och då var det inte non stop.
October 17, 2004
Men newbs!
Utforska spelet lite!
Jag lyssnade på alla broadcasts, kollade på allt som man kunde. Lyssnade på tveksamma rebeller genom etty hål i golvet och testade allt. Expansionen var ju underbar. Jag vet inte vart ni köpte det men jag betalade 17$ för det med preload.
Helt klart värt det.
ljudbilden var underbar. Första spelet som använder HDR på ett vettigt sätt. Underbar scripting på NPCs och en massa annat godis.
Har aldrig förstått mig på folk som rusar igenom spel. Tog mig säkert 4-5 timmar på hard, utforskandes allt.
December 31, 2001
dupa666 wrote: Men newbs!
Utforska spelet lite!
Jag lyssnade på alla broadcasts, kollade på allt som man kunde. Lyssnade på tveksamma rebeller genom etty hål i golvet och testade allt. Expansionen var ju underbar. Jag vet inte vart ni köpte det men jag betalade 17$ för det med preload.
Helt klart värt det.
ljudbilden var underbar. Första spelet som använder HDR på ett vettigt sätt. Underbar scripting på NPCs och en massa annat godis.
Har aldrig förstått mig på folk som rusar igenom spel. Tog mig säkert 4-5 timmar på hard, utforskandes allt.
Hur kan du bara betala 17dollar när en taxa på 4.95 eller 4 dollar tillkommer ?
2 Guest(s)