March 12, 2006
idag inhandlade jag hf2 episode one i hopp om att få några timmars nöje.
men vad hände då jo jag installerade spelet uppdaterade drivis och startade spelet, vid skärmen kraschade spelet alltså den där skärmen där vars alyx talar med eli och så det står "engine error" efter det har kraschat åtminstone på senaste gången jag prövade
vad ska jag göra?
March 12, 2006
blejf wrote: [quote=blejf]ok ni kan låsa denna tråd nu
nä gör inte det kraschar fortfarande
ja vid den fjärde "banan" när man har fått kofoten och när det står sen loading då kraschar spelet.
jag prövade att deleta spelet och ladda ner det igen.
ja jag köpte spelet på skiva.
och just nu håller jag på att ladda ner det.
October 28, 2004
Det skall ha kommit ut en patch till det spelet. Prova att ladda ner den och se om det blir bättre.
http://ep1.half-life2.com/news.php
men det är klart att det borde gå av sig själv om du är uppkopplad till nätet.......
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
March 12, 2006
ElWeed wrote: Det skall ha kommit ut en patch till det spelet. Prova att ladda ner den och se om det blir bättre.
http://ep1.half-life2.com/news.php
men det är klart att det borde gå av sig själv om du är uppkopplad till nätet.......
mm det är jag
October 25, 2004
March 12, 2006
danne_silver wrote: Vet inte om detta alls kan ha med de här att göra. Men när jag köpte BF2 å installerade det första gången, så kraschade det hela tiden. Men det berodde på att Cpu:n blev för varm. Kylflänsen var full i damm. Kan ju kanske inte skada om du kollar upp det
//Danne
mm jag har funderat på det eftersom cpu:n är ca 60 grader utan nån som helst belastning.
October 25, 2004
blejf wrote: [quote=danne_silver]Vet inte om detta alls kan ha med de här att göra. Men när jag köpte BF2 å installerade det första gången, så kraschade det hela tiden. Men det berodde på att Cpu:n blev för varm. Kylflänsen var full i damm. Kan ju kanske inte skada om du kollar upp det
//Danne
mm jag har funderat på det eftersom cpu:n är ca 60 grader utan nån som helst belastning.
Då törs jag nog nästan svära på att de är det som är problemet. När min cpu gick över 68 grader, så startade datorn om.
Kan tillägga att problemet var, att det var fullt med damm i kylflänsen.
//Danne
March 12, 2006
danne_silver wrote: [quote=blejf][quote=danne_silver]Vet inte om detta alls kan ha med de här att göra. Men när jag köpte BF2 å installerade det första gången, så kraschade det hela tiden. Men det berodde på att Cpu:n blev för varm. Kylflänsen var full i damm. Kan ju kanske inte skada om du kollar upp det
//Danne
Då törs jag nog nästan svära på att de är det som är problemet. När min cpu gick över 68 grader, så startade datorn om.
Kan tillägga att problemet var, att det var fullt med damm i kylflänsen.
//Danne
nu är den åter på en hälsosam temperatur men det står nåt om taskgmr
1 Guest(s)