May 7, 2004
Det dÀr med cs och hl Àr nÄgot som alla har fel för sig
För tillfÀllet finns det baserat pÄ hl motorn, counterstrike cs:cz och snart cs:src, dock sÄ kommer nog modden cs till denna hl motorn vara dÄ det autouppdateras via steam, dock sÄ snackas det Àven om ett nytt counterstrike baserat pÄ hl2 motorn, om detta Àr cs:src tror jag inte dÄ jag lÀst att den Àr baserad pÄ vanliga hl motorn... Jag tror att bÄda spelen kommer vara mycket roliga, dock sÄ kommer halflife sÀlja mest utan tvekan om det kommer en ny officiel version av counterstrike.
February 9, 2004
PaCk wrote: Det dÀr med cs och hl Àr nÄgot som alla har fel för sig
För tillfÀllet finns det baserat pÄ hl motorn, counterstrike cs:cz och snart cs:src, dock sÄ kommer nog modden cs till denna hl motorn vara dÄ det autouppdateras via steam, dock sÄ snackas det Àven om ett nytt counterstrike baserat pÄ hl2 motorn, om detta Àr cs:src tror jag inte dÄ jag lÀst att den Àr baserad pÄ vanliga hl motorn... Jag tror att bÄda spelen kommer vara mycket roliga, dock sÄ kommer halflife sÀlja mest utan tvekan om det kommer en ny officiel version av counterstrike.
HallÄ ditt PaCk!
Nu förstÄr ingen dig. Precis som det nya CS heter CS: source sÄ betyder det att det gÄr pÄ HL2 motorn som kallas för Source motorn.
SÄ hÀr Àr det: CS:src hl2 motorn
de andra spelen och moddarna gÄr att porta frÄn hl1 motorn till source motorn (HL2 motorn). Men CS 1.6 portat till source motorn Àr inte CS:src! get it?!
November 4, 2003
XZD wrote: Viperboy : Half life2 tror jag inte pÄ att det kommer Àga :
Det kommer kanske vara Skitbra men fakta:
Valve har Half life o inge mer :Doom har bÄde 1-2 o en massa expansions
o jag tror doom3 kommer gÄ vinnande
Half-Life har ochsÄ en "massa" expansions och 10000moddar...ownage
1 Guest(s)