February 10, 2004
Tjaba.. droppade just in på steams sida och till min lyckliga förvåning, så fick jag syn på texten "hl2 finns att ladda ner..." =)
Så att tillägga är att det eftertraktade spelet som skulle ha släppts för över 1år sedan nu är på G ut i butikerna.
Gratis nerladdning finns ENDAST för dom personer som har köpt sig ett CS:CZ spel...
för oss andra som står utan cs:cz får oss den glädjen att vänta lite till :/
aja vi ses vel på nån trevlig server bångong kanske 😛
mvh //Adde aka Combat
Edit: sorry för att jag skapade en ny tråd, såg inte "den officiella hl2 tråden"... :/
Edit igen: Men va tusan... nu såg jag en till tråd med hl2.. Orka döpa den till JAAAAAAAA!!!! 😛
November 27, 2002
Half-Life 2 pre-loading begins to Steam account holders today. Over the coming days, those who have selected the pre-loading option will have encrypted Half-Life 2 files delivered to their PC. No purchase is required to pre-load HL2, but is required to activate the game. Purchase options will be released soon. Then, the moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased Half-Life 2 via Steam will be authenticated and ready to start playing. For more information, please visit http://www.steampowered.com.
2 Guest(s)