July 11, 2002
ojojojoj, nu sitter man o dregglar framför dom nya half-life2 bilderna ser iaf mycket lovande ut. och dessutom så sägs det inte klämma alldeles för mycket datorkraft!
Sen får man hoppas att en ny CS version kommer också då blir det perfekt eller om Sierra inkluderar CS tillsammans med spelet, skulle lätt sälja guld 😀
läs mer här!
http://www.gamereactor.net/eas.....8;format=3
[Image Can Not Be Found]
Nu får man bara o hoppas att spelet komer i September 🙂 :bok:
November 5, 2002
jag säger då det...
half life var ett av de absolut bästa spelen som gjorts!
Men jag håller med bloodman till 70% ..det kommer inte kunna göra samma unika spel som 1an, fast de kommer att innehålla en hel del nya saker vi inte sett förut.
Och vad det kräver så ska man nog inte spekulera så mkt ännu...om spelet kommer i december så lovar jag att det finns folk på en bra bit över 3.5 ghz!
så 2ghz blir nog inte så *jätte farligt* då
då har ni hört mina kloka ord! =]
March 15, 2002
schmatter wrote: jag säger då det...
half life var ett av de absolut bästa spelen som gjorts!
Men jag håller med bloodman till 70% ..det kommer inte kunna göra samma unika spel som 1an, fast de kommer att innehålla en hel del nya saker vi inte sett förut.
Och vad det kräver så ska man nog inte spekulera så mkt ännu...om spelet kommer i december så lovar jag att det finns folk på en bra bit över 3.5 ghz!
så 2ghz blir nog inte så *jätte farligt* då
då har ni hört mina kloka ord! =]
'
sen e de skillnad på olika mhz.. en athlon xp på 2 ghz är MYCKET snabbare än en p4 i samma frekvens.. för o inte tala om opteron. den är ju mer än dubbelt så snabb som en p4 i samma hatsighet..
October 1, 2001
Enligt vad Valve sagt så kommer det 30 september. Minsta systemkrav är 700MHz å ett TNT2, detta eftersom de har undersökt att många spelar CS med TNT2 å liknande CPU och de vill att många ska spela HL2 så att mängden servrar å spelare blir lika många som med HL. De har som sagt även nämnt 2GHz CPU och ett GF4ti för att få ut max av spelet. Skulle gissa att man behöver bättre för att köra med AA/AF, typ ett 9700 skulle nog inte skada =)
2 Guest(s)