July 3, 2003
jo, visst man hoppas på att Valve fått till det...
men det finns alltid några ???? fick svar på 1 mail från Mr. Nevell
(överdjävul på Valve) om vilket format de ska släppa spelet
på CD/DVD/STEAM... och hans Ir hans assistent svarade
ännu ej fastslaget 03-08-12.. hmm my ass det kommer ut
den 30 sept. va tror ni?
December 15, 2002
[Molotov wrote: ]Jo visst verkar det blir ett bra spel, fast man har ju inte sett så väldans mycket.
Hoppas det inte blir som i 1an att efter halva spelet kommer man till en dötrisst alienvärld då slutar jag spela precis som i 1an 😉
håller med dig där... Ganska trist var ju alienvärlden, men jag fortsatte spela ändå Soldaterna är ju roligast o ta kål på 🙂
July 3, 2003
ruski2 wrote: man kommer inte komma till "Xen".
nån som vet när benchmarken kommer?
kommer det kräva massa ram?`
tror själv att det blir asbra, speciellt MP eftersom de sa att de skulla ha nån "surprise".
billigt e det ju, 400 spänn lr nåt va?
ne,inget fking rymdpiss hoppas man ju, tror benchmarken kommer
i sept nån gång. De (Valve) säger ju att systemkraven ska va
sk skalbara så att low end systems även ska kunna lira med
hyfsad fps...
June 30, 2003
Pim_ wrote: [quote=DoN]Jag kommer då att hänga på dörren till spelbutiken när det släpps 😀
Om du nu skall köpa spelet är det bättre att beställa det på internet då många webaffärer skickar ut ngra dagar innan officiellt släpp.
Jag litar inte på att få spel fraktat. Jag gjorde det en gång och då var kartongen mosad. Jag vill hellre ha det då man kan själv välja.
July 8, 2003
Hmm, anledningen till att jag köper en ny dator (som jag håller på att ställa så massa frågor om här, kommer snart flera ska ni se) är mestadels på grund av detta spel. Iofs kommer det nog en hel del andra bra spel under hösten som kommer vara underbara men HL2 måste jag bara spela! =)
1 Guest(s)