September 18, 2002
Har precis kollat in den nya "trailern" av doom3 och alla (typ 10) filmerna från HL2 på gamespot. *DRÄGGLA*
Helt OTROLIGT vilket steg framåt de båda spelen är. Ser nästan ut som om HL2 har samma grafiska kvalite som Doom3. Dessutom så är fysiken i HL2 helt fantastisk!!! Ni måste kolla in ALLA de filmer som finns på http://www.gamespot.com Både Doom3 och HL2. 😀 😀 😀 :worshipp:
March 31, 2002
November 8, 2002
Jag såg trailern till HL2 för första gången idag, och ahr sett om den flera ggr, kan itne slutat förvånas över detaljriktedomen och själva upplägget på HL2, helt otroligt! action där man måste tänka lite, perfekt! Hoppas verkligen känslan i spelet är bra nu bara! Känslan är juh det viktigaste, är grafiken fin är det mer som ett plus i kanten om spelet är roligt att spela.
KOmmer man kunna spela HL2 i multiplayer? Kommer det nått addon liknande CS till HL2 ?
November 15, 2002
Sunray wrote: Mjo.. DOOM III > Half-Life 2
Nja, bara för att DOOM3 är snyggare innebär det inte att det kommer bli bättre som spel. Själv tror jag att HL2 kommer bli bättre som spel, detta då ID alltid varit mer inriktade på att prioritera snygg grafik framför handling etc.
Lär köpa båda i vilket fall, det kommer bli en riktigt kul höst. 🙂
January 30, 2003
November 26, 2002
Blue_Moon_ wrote: wieeeee läste att DOOM III kommer ut 15november iår! 😀 😀 😀 😀
Ja och hur mkt litar du på det eg. ? Carmack lär hitta massa nya saker som ska åtgärdas och nu när Trent Reznor inte längre sköter ljud och musik så måste en likvärdig hittas. Personligen skulle jag gärna se nån av grabbarna i Coil, Autechre eller Aphex Twin. 🙂
December 6, 2001
Ogrebeast wrote: Ja då får man väl ge sig själv ett saftigt grafikkort i julklapp 😀
Smirnoff wrote: Doom3 och HL2 är dom spel jag absolut kommer att köpa för att visa tillverkarna min tacksamhet för att de utvecklar så bra spel
Ni två tog precis orden ur mun på mig 😀 . Sitter på modem så jag har bara sett den lilla HL2 filmen, men gud va läckert ändå! Gatorna i staden är ju bara för snygga. Och Alex eller vad hon heter; MUMS!
Ska jag vara ärlig tycker jag både D3s och HL2s story verkar aningen trista, men jag antar att såväl id som valve har nog med omdöme att se till att det inte blir så.
Edit: Quake4 toppar iaf min önskelista än så länge. Det kommer nog bli en riktig höjdare.
December 23, 2000
http://xferoc5a.fileplanet.com.....ll_gsi.zip
hela filmen i högupplöst 23minuters film
1 Guest(s)