May 17, 2003
May 15, 2003
Lentroo wrote: [quote=Ogrebeast]Ja då får man väl ge sig själv ett saftigt grafikkort i julklapp 😀
Smirnoff wrote: Doom3 och HL2 är dom spel jag absolut kommer att köpa för att visa tillverkarna min tacksamhet för att de utvecklar så bra spel
Ni två tog precis orden ur mun på mig 😀 . Sitter på modem så jag har bara sett den lilla HL2 filmen, men gud va läckert ändå! Gatorna i staden är ju bara för snygga. Och Alex eller vad hon heter; MUMS!
Ska jag vara ärlig tycker jag både D3s och HL2s story verkar aningen trista, men jag antar att såväl id som valve har nog med omdöme att se till att det inte blir så.
Edit: Quake4 toppar iaf min önskelista än så länge. Det kommer nog bli en riktig höjdare.
Haha, lustigt. Du vet säkert att quake4 kommer baseras på doom3 motorn, men visste du att Quake4 bara kommer vara singleplayer och att ID först och främst satsar på doom3?
December 6, 2001
AGP wrote: [quote=Lentroo][quote=Ogrebeast]Ja då får man väl ge sig själv ett saftigt grafikkort i julklapp 😀
Smirnoff wrote: Doom3 och HL2 är dom spel jag absolut kommer att köpa för att visa tillverkarna min tacksamhet för att de utvecklar så bra spel
Ni två tog precis orden ur mun på mig 😀 . Sitter på modem så jag har bara sett den lilla HL2 filmen, men gud va läckert ändå! Gatorna i staden är ju bara för snygga. Och Alex eller vad hon heter; MUMS!
Ska jag vara ärlig tycker jag både D3s och HL2s story verkar aningen trista, men jag antar att såväl id som valve har nog med omdöme att se till att det inte blir så.
Edit: Quake4 toppar iaf min önskelista än så länge. Det kommer nog bli en riktig höjdare.
Haha, lustigt. Du vet säkert att quake4 kommer baseras på doom3 motorn, men visste du att Quake4 bara kommer vara singleplayer och att ID först och främst satsar på doom3?
Jo, det är ju precis det jag vet. Jag hoppas mer på Q4 än D3 för att jag tycker D3 verkar ha en kass story, men jag kan ju ha fel. Att det är singelplayer är väl bara gött, fast det är ju inte på långa vägar klart så vem vet om det blir ett flerspelarläga också, och Id satsar nästan inget på Q4 eftersom det är Raven som utvecklar det 😛 🙂
Ps. fick den stora hl2 filmen av en kompis. MUMS! ,som sagt. Vilken jävla höst vi har framför oss :bgrin:
January 30, 2001
January 30, 2001
May 15, 2003
November 26, 2002
Cypress-h wrote: På E3 körde de väl half life 2 på en 2.5Ghz P4 och ett geforce 3 har jag för mig. Och då var det inte en färdig version heller.
Systemkraven ska vara 800Mhz och minst ett tnt 2..
Precis...de ska sänka kraven rejält för att alla/de flesta ska kunna spela spelet...det har de själva sagt 🙂
3 Guest(s)