October 2, 2003
May 15, 2003
October 6, 2003
ruski2 wrote: asså, har det kommit nåt nytt sen betan kom? nyheter? nåt interessant o veta?
Fanns ingen beta. En Olaglig Alpha fanns det dock. Alla kallade det bara en Beta som ursäkt för att inte "bryta mot lagen"
Det var alltså ingen beta som Sierra släppte. Den läckte självklart.
October 8, 2001
Andy Guts wrote: Det som hackern släppte ut på nätet var den senaste versionen av spelet som de hade då, och om någon har testat det så ser man snabbt att det var låååångt ifrån klart. Så jag instämmer, det hade blivit ruggigt försenat varesig de blivit hackade eller ej.
Det stämmer inte att det var sneaste versionen som hackern släppte ut.
du ska inte tro på vad bedragare skriver i sina nfo-filer 😛
January 12, 2004
[Molotov wrote: ][quote=Andy Guts]Det som hackern släppte ut på nätet var den senaste versionen av spelet som de hade då, och om någon har testat det så ser man snabbt att det var låååångt ifrån klart. Så jag instämmer, det hade blivit ruggigt försenat varesig de blivit hackade eller ej.
Det stämmer inte att det var sneaste versionen som hackern släppte ut.
du ska inte tro på vad bedragare skriver i sina nfo-filer 😛
det är troligare att han fick tag i det han TRODDE var senaste versionen, som jag har förstått så hade han bara tillgång till delar av mailsystemet.. vilket betyder att den senaste inte fanns "utdelad" ibland alla än..
dock är det ju troligt att alla programmerare sitter med samma källkod - vilket talar imot att det INTE va senaste versionen 😉
June 23, 2002
Chris64 wrote: [quote=bloodman]tidigast april 2004 tack vare hackarna.
tror bara det var ett svep själ. Tror inte ens det var nån som hackade dem, bara en bort förklaraing. Om nu spelet var nästan klart så kunde dem släppt nån bana för att stilla hungern på fansen.
Jag tror inte det var nån hacker precis, nån på Valve som läckte.
1 Guest(s)