September 14, 2004
Klart man tankar det genom Steam istället för o skicka efter det! .. Däremot hade det väl varit lite kuligare med själva orginalförpackningen än o bara få spelet genom steam. Jag har också serienummer och när source släpptes fick jag det direkt, så nej de lurar dig inte, du kommer få spelet utan problem!
December 7, 2003
Funderade precis på det jag med. Men det är alltså bara att skrapa koden och sen får man tanka det över steam?
Har precis bokat limited edition på webbhallen men det kommer inte förrens 2 veckor efter den vanliga releasen, så då tänkte jag om jag kunde tanka över steam så man iaf kan spela lite HL2 single innan man får special...
September 14, 2004
Payroouz wrote: Funderade precis på det jag med. Men det är alltså bara att skrapa koden och sen får man tanka det över steam?
Har precis bokat limited edition på webbhallen men det kommer inte förrens 2 veckor efter den vanliga releasen, så då tänkte jag om jag kunde tanka över steam så man iaf kan spela lite HL2 single innan man får special...
Yes du väljer nånting i stil med "browse my games" o då kommer en ruta fram där du skriver in cd-keyn som du skrapat fram. Sen är det bara o tanka hem så har du det fullversion på datorn direkt!
November 9, 2001
Dimension Zero wrote: Nån som ska köpa Collectors edition?
en box med:
Half Life 2
CS:S
HL:S
QRC
Prima Book
HL 2 t-shirtfunderar på det själv 🙂
Har själv funderat på det. Men så såg jag att collectors edition inte släpps förrän i december 🙁 Har ingen större lust att vänta en månad extra..
1 Guest(s)