January 9, 2001
Fick en XBox på jobbet idag.
"Jobbade över" till klockan 2200 och spelade Halo i coop med en kompis.
Riktigt bra faktist, bara så ni vet.
Go känsla i vapen, grymma ljudeffekter, härlig musik, och ganska bra kontroll. Går att få bra flyt i spelet efter ett par timmars frenetiskt spelande. AI'n är inte helt kass faktist. Riktigt kul att spela, och det är ju huvudsaken.
Grafiken och specialeffekterna med sköldar, blixtar, ljuseffekter och allt ger en härlig känsla till fighterna.
Så ni behöver inte klaga på Halo bara för Microsoft har betalt stora pengar för att få sitt namn på det. Halo ÄR ett bra spel.
August 22, 2005
sluta tjöta om HALO, det finns ju så många bra spel ute som ska spelas först, tänk om alla spel kom ut samtidgt då kunde man ju missa massor med bra spel eftersom man inte hade tid att spela dem. HALO ta din tid så spelar jag GTA3(om typ 2mån), hitman 2 och Jedi Knight 2 så länge.
January 11, 2002
On 2002-03-16 21:39, hawkie wrote:
Måste hålla med...Halo är RIKTIGT skönt. Var det bara jag som spelade det på DreamHack eller? hehe...jag vet att Neo gjorde det..spöade juh han
a fy fan... 5-4 om jag kommer ihåg rätt, men så var du ju besatt också.... men jag har en känsla av att det är riktigt stora fighter på kanske sisådär 32-32 som blir riktigt tufft när man har bilar och flygplan också...
September 4, 2001
January 9, 2001
January 9, 2001
August 9, 2001
En timme ????? Hur är det med tidsuppfattningen??? Är ju inte alls långa laddningar....Det luktar lite avundsjuka här tycker jag!!!!
Xbox regerar ju PS2 lätt....Ps2 kan slänga sig i väggen.....
Halo är riktigt grymt!!!!!!!!!!!
By the way Xboxen är helt klart mitt bästa köp på länge.......
January 9, 2001
Håller med. Laddnings tiderna är klart överkomliga. MGS2 på PS2 laddar ju fan mycket mer. Suveränt med hårddisk i XBox också.
50000+ block ledigt eller vad det stod när man skulle spara.
Och alla kroppar o slem ligger ju kvar typ hur länge som helst. Här är inget som fadar ut efter 10 sekunder.
March 16, 2002
On 2002-03-11 19:31, [PITA]Neo wrote:
Alltså Bungie var ju nästan klara med Halo för ungefär 1 år sedan... Men vad händer?? Jo, HOR-Microsoft kommer och köper upp hela Bungie för några miljarder, och tvingar dom att göra Halo till X-Box istället... Nu ska det ju portas till PC, och vad, vad gillar vi mest?? Ett spel som kommer till PC och sen portas till X-Box eller ett spel till X-Box som sen portas till PC??? Fy fan jag lovar er att spelets kvalité kommer vara betydligt sämre nu när det ska bli portat...Slutsat: JAG GILLAR INTE MICROSOFT-B-GARNA .... 🙁
Nja nåra miljarder var väl lite att ta i??
May 17, 2001
On 2002-03-21 06:25, Maciekish wrote:
XBOX SUUUGER!!!!Det tar en timme tills halo har laddat, asså en sköldpadda hinner jorden runt två gånger innan det e klart.
Väldigt över drivet kan jag lungt säga .... Efters som jag har en xbox så vet jag att det inte stämmer ett dugg. Om det tog en timme så skulle fan mig ingen ha köpt det för det första....
September 3, 2001
ganska dumt att säga att XBOX suger och basera sig på att den laddar nån sekund mer än PS2 .... vilket den inte ens gör, så det kanske bara var lite hypade reaktioner där.
Sen det där med microsofts monopol.. jag tycker iaf att det inte påverkar mig så länge jag får bra produkter ifrån dem. Och det varierar ju rätt mycket från fall till fall.. till exempel var jag arg på dom när det gällde windows 98 och ME .. XP o 2000 e lite bättre och då e jag nöjd.
Mobiltelefoner och handdatorer e väl bara bra så länge dom håller måttet. Jag tror inte att M$ gör dåliga produkter med flit.
January 11, 2002
Jag tvivlar inte på att MS har möjligheten att göra riktigt bra produkter. Det enda jag säger är att det blir ÄNNU bättre produkter om det finns konkurrens. Men om MS köper upp alla andra tillverkare av t.ex. spel kommer spelens kvalité att sjunka. Å det är ju lite synd
January 9, 2001
Men om MS köper upp alla andra tillverkare av t.ex. spel kommer spelens kvalité att sjunka. Å det är ju lite synd
MS lär ju inte köpa upp alla utvecklare.
Och jag tror inte direkt att MS kommer göra spelen sämre, snarare tvärt om, dom har nog vett att låta spelutvecklarna göra spelen, och så tar Bill hand om notan.
Det som händer när MS köper ett företag är nog att dom får mer pengar, bättre utrustning, och mer tid att jobba på spelet, vilket ju är bra för oss spelare.
1 Guest(s)