September 20, 2003
Taget från Bungie.net:
The Last Update!!! (Kinda)
by Frankie at 10/1/2004 3:49 PM PDT
We are basically done making Halo 2. Seriously. Barring any unexpected shenanigans, Halo 2 is done and dusted, simultaneously, for every region it will be released in worldwide. Oh, and Parsons has been hitting the sushi again...
October 11, 2002
Spidey wrote: [quote=Ctrl]Mjo. Men det är väl till Xbox enna. Lär väl dröja ett bra tag innna PC versionen tittar fram.
Längtar till pc versionen 😛 undra när den kommer :bok: :corn:
Med tanke på hur bra Halo 1 blev till PC så är det nog inte mycket att vänta på. Tror som vanligt att spel som är gjorda till en viss plattform oftast kommer att vara klart bäst på den, och endast den plattformen.
Men vad vet jag? Jag tycker bara att PC-versionen av Halo sög kraftigt, när Xbox versionen fortfarande är hur kul som helst, spelar det fortfarande.
November 9, 2001
Och för de som vill se hur det ser ut hemma hos bungie kan ju kolla in detta!
http://bungie.net/News/Story.a.....6C5D846391
July 3, 2003
Asså ni kan ju inte säga att PC-versionen är sämre än Xbox-versionen eller vice versa, de är ju näst intill exakt lika! Förutom Co-op är det ju typ samma sak. Det jag tror ni baserar denna åsikt på är att på konsolen får man en annan känsla än av att sitta vid datorn. Sitta i en soffa med polarna och lira med annat än mus och tangentbord gör rätt mycket men ni spelar ju ändå samma spel som på PC i stort sett.
Edit: Kan tillägga att jag får en roligare känsla av att spela på Xbox än PC men tycker ändå att jag spelar samma spel.
October 11, 2002
Segis wrote: Asså ni kan ju inte säga att PC-versionen är sämre än Xbox-versionen eller vice versa, de är ju näst intill exakt lika! Förutom Co-op är det ju typ samma sak. Det jag tror ni baserar denna åsikt på är att på konsolen får man en annan känsla än av att sitta vid datorn. Sitta i en soffa med polarna och lira med annat än mus och tangentbord gör rätt mycket men ni spelar ju ändå samma spel som på PC i stort sett.
Edit: Kan tillägga att jag får en roligare känsla av att spela på Xbox än PC men tycker ändå att jag spelar samma spel.
Har inte direkt sagt att själva spelet suger på PC, men att känslan på PC är fruktansvärt mycket sämre än när man sitter och lirar på Xbox så gör det automatiskt att spelet blir mycket sämre på PC i mitt fall. Hoppas du hängde med där..
February 17, 2004
För alla som bor i Sthlm och är Halo fans, Uppmärksamma detta!!!!
http://www.webhallen.com/prod......p?id=34425
Kom till Webhallen och utmana våra 2 anställda på Halo 2 och om ni vinner får ni ett Halo 2 Limited ed. 😉 😀
1 Guest(s)