Halo3 V.S Killzone2|Page 2|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Halo3 V.S Killzone2
Halo_Fan!!
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 8
sp_UserOfflineSmall Offline
968960
October 25, 2005 - 6:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Ondjultomte wrote: halo 3 !! =D

Halo3 =D

dupa666
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 179
970134
October 28, 2005 - 7:47 am
sp_Permalink sp_Print

Men allvarligt grabbar. Ni kan ju inte sätta halo 1/2 som de bästa spelen. Storyn i det första är ju horribel. Verkligen runofthemill standard scifi action och hela grejen med the flood kändes ju bara löjlig/tråkig.
De som avgudar Halo mer än allt (som jag känner iaf) är sådana som inte spelat särskilt mycket i sitt liv och inte direkt har ett bra startfält att utgå ifrån i sin bedömning.
Hejlo är inget mer än ett ok FPS med ganska omotiverande story och relativt tråkiga vapen...

Caso
Member
Medlem
Forum Posts: 3507
972492
November 3, 2005 - 12:04 am
sp_Permalink sp_Print

Håller med dupa666, jag har aldrig sätt någon som liksom tycker om spelet som normala människor, eller så tycker de att Halo är det bästa spelet som funnits (antagligen på grund av orsaken du nämnt), eller så tycker man att den är skit, vilket den egentligen är.

Pingen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1087
972733
November 3, 2005 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

dupa666 wrote: Men allvarligt grabbar. Ni kan ju inte sätta halo 1/2 som de bästa spelen. Storyn i det första är ju horribel. Verkligen runofthemill standard scifi action och hela grejen med the flood kändes ju bara löjlig/tråkig.
De som avgudar Halo mer än allt (som jag känner iaf) är sådana som inte spelat särskilt mycket i sitt liv och inte direkt har ett bra startfält att utgå ifrån i sin bedömning.
Hejlo är inget mer än ett ok FPS med ganska omotiverande story och relativt tråkiga vapen...

Du glömde otroligt snyggt, välkomponerad musik, bra fysik och skön kontroll. Annars stämmer det väl bortsett från att jag satt på helspänn när utvecklarna lyckats så väl med att bygga upp stämningen inför The Flood.

N1ko
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 910
972811
November 3, 2005 - 11:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Halo spelen har väldigt konstiga handlingar och allting ser så löjligt ut, tex hans dräkt.. och alla monster som ser ut att vara tagna ifrån sailer moon och pokemon.. Killzone känns MYCKET mer seriöst även om det kunde varit mycket bättre.. 2an är mycket intressant

N1ko
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 910
972813
November 3, 2005 - 11:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Halo_Fan!! wrote: Är ni dumma lr , HALO är det bästa spelet som gjorts. De e så J***a grymt bra . Halo 3 kommer lätt att äga killzone lr hur skiten stavas . Halo är helt enkelt ett spel som man måste uppleva . längtar till 3:an , Halo3 live verkar oxå grymt på x360.... :p

Det enda rätta utvecklarna till Halo har gjort är att de lät Korn göra musiken till Halo 2.. allt annat är trams..

dupa666
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 179
973313
November 4, 2005 - 11:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Pingen wrote: [quote=dupa666]Men allvarligt grabbar. Ni kan ju inte sätta halo 1/2 som de bästa spelen. Storyn i det första är ju horribel. Verkligen runofthemill standard scifi action och hela grejen med the flood kändes ju bara löjlig/tråkig.

Du glömde otroligt snyggt, välkomponerad musik, bra fysik och skön kontroll. Annars stämmer det väl bortsett från att jag satt på helspänn när utvecklarna lyckats så väl med att bygga upp stämningen inför The Flood.

JAg tyckte storyn var någorlunda ok fram till the flood. då blev det verkligen: Yay... Virus som springer omkring! zombies! Det här har jag aldrig sett förut! Vi kan inte hitta på en riktig story så vi tar en som alla andra redan använt!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 452
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL