October 17, 2004
Men allvarligt grabbar. Ni kan ju inte sätta halo 1/2 som de bästa spelen. Storyn i det första är ju horribel. Verkligen runofthemill standard scifi action och hela grejen med the flood kändes ju bara löjlig/tråkig.
De som avgudar Halo mer än allt (som jag känner iaf) är sådana som inte spelat särskilt mycket i sitt liv och inte direkt har ett bra startfält att utgå ifrån i sin bedömning.
Hejlo är inget mer än ett ok FPS med ganska omotiverande story och relativt tråkiga vapen...
March 4, 2003
dupa666 wrote: Men allvarligt grabbar. Ni kan ju inte sätta halo 1/2 som de bästa spelen. Storyn i det första är ju horribel. Verkligen runofthemill standard scifi action och hela grejen med the flood kändes ju bara löjlig/tråkig.
De som avgudar Halo mer än allt (som jag känner iaf) är sådana som inte spelat särskilt mycket i sitt liv och inte direkt har ett bra startfält att utgå ifrån i sin bedömning.
Hejlo är inget mer än ett ok FPS med ganska omotiverande story och relativt tråkiga vapen...
Du glömde otroligt snyggt, välkomponerad musik, bra fysik och skön kontroll. Annars stämmer det väl bortsett från att jag satt på helspänn när utvecklarna lyckats så väl med att bygga upp stämningen inför The Flood.
March 2, 2005
Halo_Fan!! wrote: Är ni dumma lr , HALO är det bästa spelet som gjorts. De e så J***a grymt bra . Halo 3 kommer lätt att äga killzone lr hur skiten stavas . Halo är helt enkelt ett spel som man måste uppleva . längtar till 3:an , Halo3 live verkar oxå grymt på x360.... :p
Det enda rätta utvecklarna till Halo har gjort är att de lät Korn göra musiken till Halo 2.. allt annat är trams..
October 17, 2004
Pingen wrote: [quote=dupa666]Men allvarligt grabbar. Ni kan ju inte sätta halo 1/2 som de bästa spelen. Storyn i det första är ju horribel. Verkligen runofthemill standard scifi action och hela grejen med the flood kändes ju bara löjlig/tråkig.
Du glömde otroligt snyggt, välkomponerad musik, bra fysik och skön kontroll. Annars stämmer det väl bortsett från att jag satt på helspänn när utvecklarna lyckats så väl med att bygga upp stämningen inför The Flood.
JAg tyckte storyn var någorlunda ok fram till the flood. då blev det verkligen: Yay... Virus som springer omkring! zombies! Det här har jag aldrig sett förut! Vi kan inte hitta på en riktig story så vi tar en som alla andra redan använt!
2 Guest(s)