November 4, 2002
chippen wrote: Nå hur på WoW är NHarna egentligen?
Men jag vet inte om jag är antagen ännu.. Dom ska börja skicka ut mailen nu i dagarna läste jag..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
October 26, 2002
Det kommer bli trevligt med lite NH folk i WoW världen 😀
Jag kan tipsa om en trevlig klan föresten om det är någon som lixom mig som redan nu vill gå med i en klan för att kunna spela tillsammans sen när betan drar igång..
July 13, 2002
chippen wrote: Det kommer bli trevligt med lite NH folk i WoW världen 😀
Jag kan tipsa om en trevlig klan föresten om det är någon som lixom mig som redan nu vill gå med i en klan för att kunna spela tillsammans sen när betan drar igång..
Har ni nått forum eller nått då? Där verkade det ju bara finnas en bild och någon clanledare som mumlade om att han ville ha makt 😀 Självklart ska jag gå med i någon guild när spelet drar igång, men ingen "one race guild". Fast en svensk guild verkar ju intressant, men jag vill se nått sorts forum och medlemslista. Vad för rang system kör ni? In-game kommer man ju kunna ge ut högre rang och sånt, vilket är bra om medlemsantalet växer (man kommer inte kunna groupa mer än 5st ändå va?) så man har en grupp man hänger med.
October 26, 2002
Elias667 wrote: [quote=chippen]Det kommer bli trevligt med lite NH folk i WoW världen 😀
Har ni nått forum eller nått då? Där verkade det ju bara finnas en bild och någon clanledare som mumlade om att han ville ha makt 😀 Självklart ska jag gå med i någon guild när spelet drar igång, men ingen "one race guild". Fast en svensk guild verkar ju intressant, men jag vill se nått sorts forum och medlemslista. Vad för rang system kör ni? In-game kommer man ju kunna ge ut högre rang och sånt, vilket är bra om medlemsantalet växer (man kommer inte kunna groupa mer än 5st ändå va?) så man har en grupp man hänger med.
jag vet faktiskt inte så mycket om klanen jag gick med igår men du kan ju fråga clan ledaren om du undrar nått jag antar att han vet...
Men jag tror att väldigt många klaner kommer vara antingen bara horde eller bara alliance eftersom mycket spelande kommer ske på PvP servrarna och där spelar man ju bara horde vs alliance...
Jag tycker iaf att jag fick ett väldigt trevlit välkomnande i denna klan så jag kommer nog hålla mig till den 🙂
July 13, 2002
Hehe hittade nyss min gamla d2 klan som jag var med i i typ 1½ år. De har flyttat över till wow, så nu är jag åter medlem i Chamber of Gold (Cog), fett skoj 😀
October 26, 2002
Elias667 wrote: Hehe hittade nyss min gamla d2 klan som jag var med i i typ 1½ år. De har flyttat över till wow, så nu är jag åter medlem i Chamber of Gold (Cog), fett skoj 😀
tycker du att det är en klan att sattsa på istället för den jag valt ? 🙄
Edit: dum fråga ni söker inte ens medlemmar
July 13, 2002
Det är lätt en klan att satsa på, utan cog hade jag aldrig blitt nå bra på d2. Klanledaren Madoor är dessutom admin på http://www.worldofwarcraft.se/ så han vet vad han håller på med (jävlen är tom. redan innen i betan). Samma kille som varit ledare sen klanen skapades.
Får vänta tills spelet kommer igång, då börjar vi släppa in nya medlemmar.
2 Guest(s)