July 13, 2002
ViperBoyy wrote: skrev upp mig men själv tycker jag inte spelet är så über coolt.. =/
Bra då får jag din plats om du kommer in 😀
eller så får jag pulla en sån här : ctrl+alt+del
July 27, 2002
Elias667 wrote: [quote=Callister]Jag har haft tillgång till betan ett halvår snart, det är inte så roligt faktiskt, det var iofs closed beta. 🙂 Men har inte kvar betan längre. 🙂
Finns andra spel som lockar om man ska betala för det 😀
Men din sob. skicka den till mig 😀
Om jag kunnat, skulle jag. 🙂 Men jag har den inte kvar.
Men har en massa polare som lirar på crackade servrar, verkar inte kul dock. 🙄
July 13, 2002
Callister wrote: [quote=Elias667][quote=Callister]Jag har haft tillgång till betan ett halvår snart, det är inte så roligt faktiskt, det var iofs closed beta. 🙂 Men har inte kvar betan längre. 🙂
ohh... inte lust att ge mig deras msn eller nått :D? Fast iof drar jag till tunisien i två veckor om 24h.. kanske borde packa 🙄
October 26, 2002
Callister wrote: [quote=Elias667][quote=Callister]Jag har haft tillgång till betan ett halvår snart, det är inte så roligt faktiskt, det var iofs closed beta. 🙂 Men har inte kvar betan längre. 🙂
sånnt är ju fitt tråkigt... om man inte spelar på b.net så förstör man ju hela spelet, det gäller alla Blizzard spel tycker jag iaf
July 27, 2002
kajan wrote: Vi kommer ligga ljusår före er nya betatestare när EU-betan släpps. Var beredda på en del knivar i ryggen från oss som spelat sedan starten 🙂
Du har ju lirat ett jävla tag nu kajan. Det är lika bra man skiter i att spela WoW totalt, har ingen chans mot alla som lirat 1 år innan de andra. :bgrin:
October 26, 2002
kajan wrote: Vi kommer ligga ljusår före er nya betatestare när EU-betan släpps. Var beredda på en del knivar i ryggen från oss som spelat sedan starten 🙂
ÄÄÄ va fan det är borgligt att beta testa innan alla andra :bgrin:
EDIT: Tack för de två bästa sajterna på området!!
October 1, 2003
Samtidigt blir man som pessimist överlycklig (om man inte hittar ngt annat att gnälla på) om man skulle få den och om man inte skulle få den bryr man inte så mycket då man inte var förbered på att få den, dock tycker jag att en pessimists inställning är extremt tråkig och jag ber om ursäkt om jag uppträtt så. För det är alltid roligare att vara optimist.
Jag hoppas verkligen att jag ska få den men jag är medveten om att risken är relativt stor att jag inte får den.
October 26, 2002
Windows® System/OS:
800 Mhz-processor.
256 MB RAM-minne.
GeForce2-grafikkort.
3 GB hårddiskutrymme.
DirectX® 9.0 eller nyare.
Mac® System/OS:
1.0 GHz, G4 eller G5 processor.
512 MB RAM-minne. DDR RAM-minne är rekomenderat.
ATI eller NVIDIA grafik-hårdvara med 64 MB VRAM eller mer.
3 GB hårddiskutrymme.
MacOS X 10.3 ("Panther") eller bättre
3 Guest(s)