October 27, 2001
Hej
Köpte nyligen äventyrsspelet Henry Sinclair. Jag har redan kört fast på första skutscenen. Saker o ting blir inte bättre av dom lysande recensioner *haha* heller. Jag bara undrar om nån har några upplysningar om spelet. Kan man inte bara eh, ja, jag vet inte vad jag ska hitta, men NÅN liten hint måste det väl finnas. Hjälp, jag tar emot ALL upplysning för tillfället.
June 14, 2001
jag har ingen aning om du hittar något där men jag har alltid hittat hjälp på planetens bästa "Hjälp" sida Cheatheaven
October 10, 2001
Jag har letat och letat och letat men tyvärr så var detta det bästa jag kunde hitta:
När Henry kommit till Paris möter han två busar. Enda sättet att lösa situationen verkar vara att använda våld. Henry har pistol och kniv. Den ena busen kan man inte slåss med alls – trots att markören visar det. Hur mycket man än skjuter honom – eller viftar med kniven händer inget. Den andra busen kan man inte träffa med pistol på ca fem meters håll – utan man måste komma mycket närmare och avlossa flera skott.
Eftersom detta troligtvis inte är till någon hjälp så föreslår jag att du tar kontakt med spelutvecklarna på http://www.korkeken.se
Jag kan väl få en liten kram i alla fall?
October 27, 2001
Hej hej
Tack så ödmjukast för hjälpen. Jag hittade ungefär samma sak. Men nu var det så att jag läste spelrecensionen på aftonbladet och där lovar Henrik Rudin att han personligen ska skicka ett annat spel om man av händelse köper det. Sagt o gjort. Jag skrec snyltbrev o berättade om min hemska situation. Och gissa om jag belv förvånad när jag fick svar att jag minsan kunde få ett annat spel bara jag skickade Henry Sinclair. Jag kan ju förståss inte vara säker på att få något i retur men jag är nog ändå ganska glad att bli av med det.
Så nu behöver ni inte bekymra er nå mer.. Haha hej då
2 Guest(s)