March 2, 2002
June 17, 2002
Zazo wrote: COUNTER-STRIKE!!! visst grafikmotorn börjar bli lite gammal, men vilket underbart spel......gratis också
Nån som vet när WoW kommer ut?
Hmm... Måste köpa Half-Life först... Eller så kör man med CS retail som oxå kostar... så CS e inte helt gratis...
O dessutom suger det tung pung...
May 23, 2001
Seriöst, bästa online spelet är Utopia, synd att deras servern började bugga eller ja de blev ju attackerade av DoS attacker, då orkade jag inte spela nå mer men funderar på att börja igen.
November 3, 2002
ThaMole skrev:
Hmm... Måste köpa Half-Life först... Eller så kör man med CS retail som oxå kostar... så CS e inte helt gratis...
O dessutom suger det tung pung...
Visst måste man köpa det....men det är gratis att spela.
Och allt man inte förstår sig på eller är värdelös på tycker man är dåligt/tråkigt.
December 25, 2000
Callister wrote: WoW kommer nog inom 1.5-2 år det kommer bli riktigt bra! men kommer kräva mycket av datorn! ska försöka skaffa ny dator tills dess
observera : "försöka" 🙁
Jag skulle säga 1.5 år max, och extremt mycket kommer det nog inte att kräva, i värsta fall är det bara att dra ner detaljerna.
July 8, 2001
wiero wrote: WoW vad är det ?
October 8, 2001
[PITA wrote: Neo]wow kommer nog va bra, MEN kommer va alldeles för många csfjortisar som börjar spela, så tveksamt om det kommer bli sååå bra ändå... nä då kör jag hellre nått annat mmorpg, kanske shadowbane eller dragon empires eller nått i den stilen 😉
jo o MMORPG > allt annat 😀
Det tro jag verkligen inte, csfjortisar som spelar WoW?
För det första har csfjortisar varken datorprestanda att spela wow, därför dom spelar cs 😉
för det andra har csfjortisar inte råd att spela wow.
nej det är sällan det blir en massa fjortissar i mmorpg och jag tro det är samma för wow.
1 Guest(s)