July 27, 2002
ViU wrote: [quote=Callister]WoW kommer nog inom 1.5-2 år det kommer bli riktigt bra! men kommer kräva mycket av datorn! ska försöka skaffa ny dator tills dess
observera : "försöka" 🙁
Jag skulle säga 1.5 år max, och extremt mycket kommer det nog inte att kräva, i värsta fall är det bara att dra ner detaljerna.
🙂 hur mkt ram minne och grafik kort tror du det kommer kräva ? 🙂
December 25, 2000
[Molotov wrote: ][quote=[PITA]Neo]wow kommer nog va bra, MEN kommer va alldeles för många csfjortisar som börjar spela, så tveksamt om det kommer bli sååå bra ändå... nä då kör jag hellre nått annat mmorpg, kanske shadowbane eller dragon empires eller nått i den stilen 😉
jo o MMORPG > allt annat 😀
Det tro jag verkligen inte, csfjortisar som spelar WoW?
För det första har csfjortisar varken datorprestanda att spela wow, därför dom spelar cs 😉
för det andra har csfjortisar inte råd att spela wow.
nej det är sällan det blir en massa fjortissar i mmorpg och jag tro det är samma för wow.
Att man måste betala med kredikort i dom flesta MMORPG's gör att 14isarna inte kan spela (hurray!) 🙂
Callister: Jag har ingen aning, chansar på att det går att spela med 256 / GF3 men jag har inget underlag för mina teser.
January 11, 2002
Zazo wrote: COUNTER-STRIKE!!! visst grafikmotorn börjar bli lite gammal, men vilket underbart spel......gratis också
Nån som vet när WoW kommer ut?
nån som sa nått om att cs-spelare inte kommer börja spela wow? 😀
nemen jag menar att wow och swg tror jag kommer bli så stora att det blir fler "yngre" som börjar spela även mmorpg, iallafall fler än som spelar uo/eq/daoc nu...
men det är klart, kommer aldrig bli lika mycket fjortisar som i cs 😉
April 29, 2003
Det finns bara ETT Online spel som går att spela, TRIBES
ni som lirar CS och UT kan ju vrida på hastigheten med 400% och försöka hänga med samt förstora kartorna några hundra gånger :), jag har lirat sedan det kom 98/99 och det är ruskigt roligt att lira med ett gäng riktigt bra spelare, iofs minst lika roligt att waste:a lite n00bs 👿
camperstrike har jag VÄLDIGT svårt att begripa det roliga av..
*pang* #död# ... vänta 3 minuter..
*pang pang pang* #död# vänta 4 minuter..
*pang* #wooohooo# börja om..
näe, sätt lite rotation och spela tribes istället,
July 8, 2001
Daevilb wrote: *pang* #död# ... vänta 3 minuter..
*pang pang pang* #död# vänta 4 minuter..
*pang* #wooohooo# börja om..
det handlar ju om utmaning, att lyckas överleva, vara snabbast och säkrast i alla situationer. jag förespråkar inte cs direkt men detta gäller ju ganska många spel..
June 17, 2002
PaiN wrote: Jag håller med gillbert.
Lägger även till att jag fortfarande stör mig på alla dessa fjortisar som försöker skaffa sig 'status' genom att lipa om hur dåligt cs är.
Ehhh... Fjortis... Jag e fan 20 o hatar CS... e jag då en fjortis som försöker få status genom att lipa om hur sämst CS e eller???
Skulle inte tro det...
April 29, 2003
PaiN wrote: Jag håller med gillbert.
Lägger även till att jag fortfarande stör mig på alla dessa fjortisar som försöker skaffa sig 'status' genom att lipa om hur dåligt cs är.
Va det där menat åt mig eller? 🙂 nja jag är 23 år och har aldrig gillat spel som CS, jag fastnade dock för tribes eftersom det kräver taktik, vilket inte direkt CS gör,
January 30, 2002
October 27, 2001
Eftersom någon drog upp tråden igen såg jag att folk hade svarat på mitt inlägg 😛
Daevilb, det krävs viss taktik i cs också.
Och till alla 20åringar; "fjortis" är fortfarande ingen åldersstadium.
Man kan låta bli att spela ett spel, men om man måste spendera tid åt att hata det lider man av något. Självsäkerhet? Försöker höja upp sig själv genom att trycka ner andra?
För övrigt spelar jag inte cs så mycket längre, bara om jag är tvungen 😛
Back on topic: Battlefield 1942 och modden DesertCombat tycker jag är de regerande onlinespelen just nu 🙂
July 7, 2003
CS är väl i princip det ända jag lirar online. Har prövat lite andra men inte fastnat för nåt. Ska försöka sätta mig in i BF 1942 och AA men har inte lyckats slita mig från CS ännu.
Sen lackar jag på AA för att jag inte kan skjuta perfect på första skjutbanan och slutar spela... :/
För övrigt....Fjårtisar som har passerat 20 år kallas tjufjårtisar. Brukar vanligtvis reserveras för 20-25 års brudar med tighta kroppar 😀
July 18, 2003
ThaMole wrote: [quote=Zazo]COUNTER-STRIKE!!! visst grafikmotorn börjar bli lite gammal, men vilket underbart spel......gratis också
Nån som vet när WoW kommer ut?
Hmm... Måste köpa Half-Life först... Eller så kör man med CS retail som oxå kostar... så CS e inte helt gratis...
O dessutom suger det tung pung...
har dom inte nyss gjort half-life till freeware, gratis, som lite "reklam" för hl2.. har för mig att jag läst det nånstans, ska kolla
1 Guest(s)