August 16, 2002
Callister wrote: WoW kommer nog inom 1.5-2 år det kommer bli riktigt bra! men kommer kräva mycket av datorn! ska försöka skaffa ny dator tills dess
observera : "försöka" 🙁
va.. det kommer i november/december... dom har ju typ betatestat den i hur länge som helst, o ska göra det i hur länge som helst till så att det inte finns några buggar...
December 25, 2000
keffing wrote: [quote=Callister]WoW kommer nog inom 1.5-2 år det kommer bli riktigt bra! men kommer kräva mycket av datorn! ska försöka skaffa ny dator tills dess
observera : "försöka" 🙁
va.. det kommer i november/december... dom har ju typ betatestat den i hur länge som helst, o ska göra det i hur länge som helst till så att det inte finns några buggar...
Nej dom har inte betatestat det, inte betatestat i den mån att dom tagit in folk utifrån iaf.
July 13, 2002
gillbert wrote: World of Warcraft!
jag kommer helt klart sitta klistrad framför datorn när det kommer! 😀
någon annan som ser fram emot WoW?
JaAaaaaaaaaaaAAAAaaaaaaG!!!Aldrig väntat på ett spel i hela mitt liv men detta blir jag tokig på... VILL HA!!! Hoppas innerligt att dte fångar mig lika mkt som diabloII och LOD gjorde på sin tid.
December 25, 2000
Elias667 wrote: [quote=gillbert]World of Warcraft!
jag kommer helt klart sitta klistrad framför datorn när det kommer! 😀
någon annan som ser fram emot WoW?
JaAaaaaaaaaaaAAAAaaaaaaG!!!Aldrig väntat på ett spel i hela mitt liv men detta blir jag tokig på... VILL HA!!! Hoppas innerligt att dte fångar mig lika mkt som diabloII och LOD gjorde på sin tid.
Tro mig, sätter du dig bara in i nästan vilket nuvarande MMORPG som helst så fastnar du i det, ta sedan blizzards skicklighet och erfarenhet och lägg till det så kan jag satsa pengar på att du fastnar 🙂
2 Guest(s)