July 17, 2002
*****Possible spoiler!!!*****
Hej!
Har lite problem på banan när man är i St. Petersburg andra gången för att göra slut på den där flintskallige killen i röd morgonrock... =)
Har testat att starta om banan hur många gånger som helst, men jag har samma problem varje gång: Prickskyttegeväret som finns på banan (SVD) funkar inte... Jag har plockat upp ammon som ligger vid de där containrarna, men som sagt. Vapnet fungerar inte att skjuta med.
Jag har testat på olika avstånd, men jag hör bara smällen och ser lite rök. Ingen kula far i väg.
Frågan är då: Ska det vara så här? Tänkte ifall det är någon grej för just den banan, för att man ska leta reda på något annat vapen eller så, för att det ska bli svårare, eller är det en bugg?
Tacksam för svar...
October 4, 2002
The Whistler wrote: *****Possible spoiler!!!*****
Hej!
Har lite problem på banan när man är i St. Petersburg andra gången för att göra slut på den där flintskallige killen i röd morgonrock... =)Har testat att starta om banan hur många gånger som helst, men jag har samma problem varje gång: Prickskyttegeväret som finns på banan (SVD) funkar inte... Jag har plockat upp ammon som ligger vid de där containrarna, men som sagt. Vapnet fungerar inte att skjuta med.
Jag har testat på olika avstånd, men jag hör bara smällen och ser lite rök. Ingen kula far i väg.Frågan är då: Ska det vara så här? Tänkte ifall det är någon grej för just den banan, för att man ska leta reda på något annat vapen eller så, för att det ska bli svårare, eller är det en bugg?
Tacksam för svar...
Har för mig att det skall vara så här...
Säg till om du inte listar ut hur man skall göra - så kan jag ju berätta för dig...
July 17, 2002
Tobiazzz wrote: [quote=The Whistler]*****Possible spoiler!!!*****
Hej!
Har lite problem på banan när man är i St. Petersburg andra gången för att göra slut på den där flintskallige killen i röd morgonrock... =)Har testat att starta om banan hur många gånger som helst, men jag har samma problem varje gång: Prickskyttegeväret som finns på banan (SVD) funkar inte... Jag har plockat upp ammon som ligger vid de där containrarna, men som sagt. Vapnet fungerar inte att skjuta med.
Jag har testat på olika avstånd, men jag hör bara smällen och ser lite rök. Ingen kula far i väg.Frågan är då: Ska det vara så här? Tänkte ifall det är någon grej för just den banan, för att man ska leta reda på något annat vapen eller så, för att det ska bli svårare, eller är det en bugg?
Tacksam för svar...
Det skall vara så här...
Säg till om du inte listar ut hur man skall göra - så kan jag ju berätta för dig...
Okej... Bra, då vet jag.
Jag slutade typ spela skiten för jag var så frustrerad över en sån bugg..
Tack så mycket. =)
Ska nog kunna klara av det själv nu.
July 17, 2002
Tobiazzz wrote: Vilken svårighetsgrad kör du på då? Dum som jag var klarade jag spelet på lättaste! Gissa hur kul det var att köra om det... orkade inte...
Provade lite på svåraste... de va ju för fan hur j**la svårt som helst...
Jag kör på normal... Gör det i de flesta spel, då spelar man spelet så som det är menat att spelas.
July 17, 2002
[Molotov wrote: ]Fortsätt spel så listar du nog ut vad "problemet" är 😉
Hmmz... Jo, (****spoiler!****) jag dödade ju nr 17 (smög upp bakom och ströp honom) och så, och jag fattar att man har blivit lurad.
Det jag dock inte förstår är varför geväret inte fungerar. "The Agency" är väl de som levererar och placerar ut vapen till ens uppdrag, så den borde väl vara hel? För det var väl inte Sergei själv som hyrde mig? Eller?
July 17, 2002
mmX wrote: Det roliga på det uppdraget är att gubben står ju stilla hela tiden. Om man är smart så går man ju sen till huset och undersöker saken, det är ju en pap figur av gubben, bara gå sen och döda nr 17 och sen resten och så är du klar!
Enkelt 8)
Jo, det har vi redan fattat... Numera handlar tråden om huruvida det är möjligt att geväret är laddat med lösplugg...
January 5, 2002
The Whistler wrote: [quote=[Molotov]]Sniper geväret är laddade med lösa kulor..
Hmmz... Korkat.
Ser inte direkt någon lösskjutningsanordning monterat på vapnet.
Och nog skulle en professionel hitman märka ifall en kula är lösplugg?
Kan ju till och med jag...
Känner mig tvungen att skriva lite skit här 🙂
1. Vad ska man med en lösskjutningsanordning till? Han är torped, han lär knappast vara speciellt noga med att skydda omgivningen från pulveriserat trä och heta krutgaser...
2. Han kanske inte kollar i magasinet/loppet? 🙂
September 5, 2001
mmX wrote: Nja. behöver ju inte vara lösa skott, för att om du skjuter på gubben så går ju fönstret sönder om jag minns rätt, så det e nog riktiga skott men dom går kanske igenom pap figuren?
lösa skott = gummikulor. å fönster gååår sönder av gummikulor. Men en människa dör inte av dom, å dom dör heller inte av de skotten som man får tvid containrarna
December 4, 2001
Vill veta hur man gör för att klara banan. 🙂 Näe men typ vilket vapen man ska ha och var man ska döda den där gubben. Sniper geväret funkar ju inte så det måste ju vara på något annat sätt. Märker oxå att spelet blir betydligt svårare vid den här banan. Hur långt är det egentligen kvar på spelet när man är på den banan?
September 5, 2001
Kid Rock wrote: Vill veta hur man gör för att klara banan. 🙂 Näe men typ vilket vapen man ska ha och var man ska döda den där gubben. Sniper geväret funkar ju inte så det måste ju vara på något annat sätt. Märker oxå att spelet blir betydligt svårare vid den här banan. Hur långt är det egentligen kvar på spelet när man är på den banan?
jag gjorde så här:
1. tog geväret
2.tog skotten bäge visade sig meningslösa men ändå=)
3.ströp en vakt å tog hans DE
4.träffade på en stygg person som stog uppe vid ett fönster med sniperbössa å vill skada lilla mig:)
5.tog DE:n å mosade hjärnan på min klon (från gatan)
6.Tog DE:n å rensade upp vid bakersta ingången till Phuskin Bulilding eller va den heter å tog deras vapen.
7.Gick upp till rummet när min klon STOG så tjötade jag med han dära saken i lila rock som jag skulle döda å berättade att han misslyckats
8.Sprang tillbaks till tåget å började på sista banan
svårare än så är det inte, lycka till
2 Guest(s)