Hjälp Blackwhite|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hjälp Blackwhite
Imperial Tim
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 317
sp_UserOfflineSmall Offline
1
February 15, 2005 - 11:30 am
sp_Permalink sp_Print

Jaha satt hemma nu och har varvat alla spel man har... så då kollar jag runt lite hemma och hittar spelet " black&white alltså "... det har jag inte varvat så då tänkte jag försöka.... Men här kommer problemet, jag är på 3 världen där min varelse är fast runt 3 pelare... jag har tagit över 3 st byar och har 2 kvar tror jag... jag har följt den löliga gubben runt berget och skulle få hans hjälp till någonting... Det konstiga är att jag inte når till dom andra två byarna och kan då inte få dom att gå över på min sida... Någon som kan???... Har försökt på det mesta... Hoppas att någon här kan det för det skulle vara toppen....

Tack i förhand!!!

Mvh: Timmy 😀

PooSlice
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 193
842743
February 15, 2005 - 11:43 am
sp_Permalink sp_Print

Jag är inte 100 men som jag kommer ihåg det fick man hålla på och göra en massa saker som imponerade dem på avstånd (tex kasta eldklot på deras by, eller stenar) eller kan du köra snikmetoden. Den där gubben på stranden som vill bli kastad hela tiden. Ta honom och kasta in honom utanför din räckvid. Om du håller handen nära honom så får du ändå räckvidd runtomkring. Så släng in han i deras by och hela byn så får du tro.

Imperial Tim
Kommer du hit ofta?
Medlem
842745
February 15, 2005 - 11:45 am
sp_Permalink sp_Print

PooSlice wrote: Jag är inte 100 men som jag kommer ihåg det fick man hålla på och göra en massa saker som imponerade dem på avstånd (tex kasta eldklot på deras by, eller stenar) eller kan du köra snikmetoden. Den där gubben på stranden som vill bli kastad hela tiden. Ta honom och kasta in honom utanför din räckvid. Om du håller handen nära honom så får du ändå räckvidd runtomkring. Så släng in han i deras by och hela byn så får du tro.

Shysst... det skall jag försöka med.. Tack tack.... 😀 😀

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
845575
February 19, 2005 - 7:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Imperial Tim wrote: [quote=PooSlice]Jag är inte 100 men som jag kommer ihåg det fick man hålla på och göra en massa saker som imponerade dem på avstånd (tex kasta eldklot på deras by, eller stenar) eller kan du köra snikmetoden. Den där gubben på stranden som vill bli kastad hela tiden. Ta honom och kasta in honom utanför din räckvid. Om du håller handen nära honom så får du ändå räckvidd runtomkring. Så släng in han i deras by och hela byn så får du tro.

Shysst... det skall jag försöka med.. Tack tack.... 😀 😀

Tips : har du spelat den banan mer än 3 dagar och du fortfarande inte har MAJORITETEN av byarna, Ge upp saven och börja om på den banan, För Din fiende, hans ENDA objektiv på den banan är att höja sin trovärdighet som enda gud, alltså kommer det ta mer än 4 veckor för dig att arbeta ner hans såna där "credibility" poäng när det väl gått ett par dagar... Jag kom typ till 6 banan där det regna eldklot på sin by så allt brann upp om och om igen....jag gav upp och har inte spelat sen dess...Lycka till...jag sitter o vänta på black & white 2 😉 skulle släppas 2004 11, sen 2005, o nu sitter jag här o väntar fortfarande 😕

men men, LYCKA TILL :eye: wink

Imperial Tim
Kommer du hit ofta?
Medlem
846972
February 22, 2005 - 12:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Okej... nu vet man det... Jag tror du menar 4 banan med eldkloten som kommer ifrån skyn, jag gjorde om det ett par gånger men klarade tillslut att skydda alla byborna och alla byggnader.... tog ett tag men tillslut så gick det 😀 ..... Jo Black&White 2 måste man bara testa... värkar rätt kul..... 😀

nomic
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1347
847109
February 22, 2005 - 4:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Imperial Tim wrote: Okej... nu vet man det... Jag tror du menar 4 banan med eldkloten som kommer ifrån skyn, jag gjorde om det ett par gånger men klarade tillslut att skydda alla byborna och alla byggnader.... tog ett tag men tillslut så gick det 😀 ..... Jo Black&White 2 måste man bara testa... värkar rätt kul..... 😀

Jo visst verkar det... Men dom har ändrat dom OFFICIELLA screenshotsen ett antal gånger nu... 😛 verkar lite skumt ^^

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 99
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL