October 20, 2001
OfflineÄr den dom raket sprutarna som ligger under alienen lr d shock rifle lr vad det heter man bör använda?
Sen spelar det nån roll om man bombar han underifrån i mitten lr mitten var som hälst?
Har sprutat kulor på han nu hur länge som hälst men han vill inte dö den jäveln ;P
April 11, 2003
OfflineMenar du det där moderskeppet som kommer upp på sidan av båten? Eller det där mindre som är mitt över båten i fören? Det "lilla" ska du ta och skjuta 2-3 magg av maskingun sen dör den, då kommer det stora moderskeppet upp ur vattnet på vänster sida av båten. Det dödar du med det där stora vapnet som du fick inne/nere i båten innan. Det som man inte kan skjuta men som står "no target available" eller nått. Det ska du skjuta mot moderskeppet där det är upplyst. Efter att dina kompisar på "flyget" säger det. Lyssna på va dom säger så går det bra. Det tog lång tid innan jag fatta va som skulle göras.
October 20, 2001
OfflineRune wrote: Menar du det där moderskeppet som kommer upp på sidan av båten? Eller det där mindre som är mitt över båten i fören? Det "lilla" ska du ta och skjuta 2-3 magg av maskingun sen dör den, då kommer det stora moderskeppet upp ur vattnet på vänster sida av båten. Det dödar du med det där stora vapnet som du fick inne/nere i båten innan. Det som man inte kan skjuta men som står "no target available" eller nått. Det ska du skjuta mot moderskeppet där det är upplyst. Efter att dina kompisar på "flyget" säger det. Lyssna på va dom säger så går det bra. Det tog lång tid innan jag fatta va som skulle göras.
tack ska du ha, nu ska den jäveln dö 😀
1 Guest(s)

Log In