September 5, 2001
är det någon som kan hjälpa mig hur jag skall klara det uppdraget när man åker tillbaka till S:t Petersburg för andra gången å skall döda den dära terror bossen Sergei Krahov lr va han heter (lila kappa lr nått sånt har han). jag fattar inte nått, jag har lyckats komma över lite ammunition till sinper riflet å en desert eagle. men sen fattar jag inte ett jota=( kan nån hjälpa mig? å är det långt kvar tills jag varvar spelet?
October 8, 2001
Edhunter wrote: är det någon som kan hjälpa mig hur jag skall klara det uppdraget när man åker tillbaka till S:t Petersburg för andra gången å skall döda den dära terror bossen Sergei Krahov lr va han heter (lila kappa lr nått sånt har han). jag fattar inte nått, jag har lyckats komma över lite ammunition till sinper riflet å en desert eagle. men sen fattar jag inte ett jota=( kan nån hjälpa mig? å är det långt kvar tills jag varvar spelet?
Om du vill ha svar på frågan så måste jag tyvärr avslöjja vad som händer för det är itne som man tror.
så sluta läs här om du inte vill lista ut själv.
Ammunitionen till snipergeväret är bara lösa kulor, du kan inte döda nån med det.
Går du upp i ett hus mittemot huset han befinner sig innuti ser du honom, dock är det bara en pappbild på han, du måste ta deserteagle pistolerna osm du plockat av upp och bege dig in i huset och slakta alla, då kommer en broder attackera dig, om han inte hann snipra dig när du sköt "pappfiguren".
Allt är en fälla, så in i huset och döda alla + din tvillingbroder 😉
September 5, 2001
[Molotov wrote: ][quote=Edhunter]är det någon som kan hjälpa mig hur jag skall klara det uppdraget när man åker tillbaka till S:t Petersburg för andra gången å skall döda den dära terror bossen Sergei Krahov lr va han heter (lila kappa lr nått sånt har han). jag fattar inte nått, jag har lyckats komma över lite ammunition till sinper riflet å en desert eagle. men sen fattar jag inte ett jota=( kan nån hjälpa mig? å är det långt kvar tills jag varvar spelet?
Om du vill ha svar på frågan så måste jag tyvärr avslöjja vad som händer för det är itne som man tror.
så sluta läs här om du inte vill lista ut själv.
Ammunitionen till snipergeväret är bara lösa kulor, du kan inte döda nån med det.
Går du upp i ett hus mittemot huset han befinner sig innuti ser du honom, dock är det bara en pappbild på han, du måste ta deserteagle pistolerna osm du plockat av upp och bege dig in i huset och slakta alla, då kommer en broder attackera dig, om han inte hann snipra dig när du sköt "pappfiguren".
Allt är en fälla, så in i huset och döda alla + din tvillingbroder 😉
japp, 1000tack=) det va som jag misstänkte, fy faaan va sur jag bidde när jag stog 20m ifrån en ''skruk'' å hade han på kornet å slösade ett antal skott. sen nså blev jag dödad am ''Mr 14'' lr va min klon heter=) så honom plockade jag med min desert eagle=) det är ju svårt när jag väl kommer in i huset=( har knappt några skott å blir total slaktad direkt=( men är min klon farlig i närstrid lr är han som vilken motståndare som helst jag har mött? lr kanske ska fråga om man tjänar på att döda han innan jag går in å massakrerar hela huset?=)
förresten, har jag många uppdrag kvar efter detta uppdraget?
September 5, 2001
[Molotov wrote: ]Vars träffade du på din klon?
jag träffade han inne i huset efter att jag hade slaktat alla.
drog några shoguns i honom så dog han, han tålde mer än övriga.
det är 1 uppdrag efter det dära.
jag blev så j-vla förbannad på att inte mitt sniper rifel dödade honom, det hade ju vart så jädra effektivt sist gång jag va i S.t Petersbrug=/ så jag gick fram till den dära väggen närmast huset han stog i å sköt först några sniperskott, se nfick jag damp å tog desert eagle:n å mölade in 3st skott perfekt i pannan på han=D det va riktigt gött
1 Guest(s)