November 5, 2001
Går det på ngt sätt att "restarta" en level/bana så man har fulla vapen och hälsa? Jag är så klyftig att jag sparat på samma "save" var gång, och nu står jag fast i början på en bana (Helgas kvinnliga livvakter), med 7 health och typ 20 Mauser-skott, inget annat.... 🙁
Går det förresten att ställa in ett sikte på Mauser-geväret?
Tacksam för alla svar och tips....
[ Detta Inlägg ändrades av: -=Beater=- den 2001-11-28 16:55 ]
June 17, 2001
SVE och BEATER:
Att ni 2 inte tar och kyler ner lite nu.
Ni ska inte bråka här och knappast med en Skribent/Moderator/Admin.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 11, 2001
August 9, 2001
Men ligger det inte något i vad han säger? Är det nödvändigt med flera trådar om samma ämne? Sen om man tex har fastnat i RTCW så öppnar man den tråden och fågar där eller läser det där om det står. Det handlar ju inte om att man inte ska få skriva i forumet utan att man vill ha lite struktur så det går smidigt att hitta rätt.
June 3, 2001
Jag e så snäll så jag har hittat fusk till spelet endast för -=Beater=- skull. Ni andra kan ju alltid hålla för era små ögon...
Start the game with the command-line parameter '+set sv_cheats 1', then during the game
press ~ to bring down the console. Then type the
code:
CODE - RESULT
/notarget Enemies don't attack
/god God mode
/mapname Get the current map name
/spdevmap mapname jump to mapname
/noclip No clipping mode
/give all All ammo & weapons
Nu får jag väll skäll av vissa bara för att jag e så snäll.
May 29, 2001
känns som för mig som om det kvittar att spelet inte e släppt e sverige än, eller? det e ju inte så att nån av killarna har gett ut en url/ftp där man kan tanka spelet, så du affix får faktiskt skylla dig själv när du kommer med en sådan kommentar, men det motiverar ju inte ett personligt påhopp..det var jävligt onödigt, så jag tycker att ni kan ta å tagga ner båda två.
Bara min åsikt i det hela.
peace out
November 11, 2001
Ok, då lägger jag in en ny tråd i den här så blir alla glada o lyckliga 😛
Behöver hjälp på Forest level!
Jag har dödat alla på hela bana utom sista gubben för då förlorar jag, jag har hittat juvelen i den hemliga byggnaden och allt annat utom en grej! jag kan inte klara det!!
Står mission status bla bla 3/4 !! 🙁
Jag blir ju så tokig, måste jag göra om allt eller vad e det?
April 2, 2001
October 9, 2001
On 2001-11-28 16:54, -=Beater=- wrote:
Går det på ngt sätt att "restarta" en level/bana så man har fulla vapen och hälsa? Jag är så klyftig att jag sparat på samma "save" var gång, och nu står jag fast i början på en bana (Helgas kvinnliga livvakter), med 7 health och typ 20 Mauser-skott, inget annat.... 🙁Går det förresten att ställa in ett sikte på Mauser-geväret?
Tacksam för alla svar och tips....
[ Detta Inlägg ändrades av: -=Beater=- den 2001-11-28 16:55 ]
Som vanligt så spårar en tråd ut efter 5 st poster!!
Moderatorerna kanske borde vara ännu strängare?
Iaf... nu till ditt problem, om du trycker F5 lite sådär emellanåt så sparas spelet just där du står vid det tillfället du trycker F5. Låt oss säga att du dör lite lägre fram efter du tryckt F5, då börjar du om från början på dn banan.
Men lugn bara Trycker du F9 då, så kommer du dit till den platsen du tryckte F5 senast. Skulle du dö igen på den banan igen så kommer du till den platsen F9 skickade dig senast.... borde va till hjälp
October 9, 2001
On 2001-11-29 22:37, meep wrote:
Ok, då lägger jag in en ny tråd i den här så blir alla glada o lyckliga 😛Behöver hjälp på Forest level!
Jag har dödat alla på hela bana utom sista gubben för då förlorar jag, jag har hittat juvelen i den hemliga byggnaden och allt annat utom en grej! jag kan inte klara det!!
Står mission status bla bla 3/4 !! 🙁
Jag blir ju så tokig, måste jag göra om allt eller vad e det?
Jo det e irriternade!!! hade lite problem med det jag me 🙁
iaf så ska du gå tillbaka en bit ut ut detdär komplexet, till där dedär maskingevärt står där du dödade två stycken tyskar under ett nät. Precis i början av den banan direkt efter att du kommit up ur kloaken...
Om du går frammåt i den riktiningen du skulle gått om du gått direkt från tunneln ovh rakt fram...bakom maskingeväret och vakterna... de e väl en dinge eller nått där... på höger sida finns det ett nytt vapen det måste du ta med dej till nästa bana... om du tar dej tillbaka till lastbilen lika smidigt så klarar du banan
1 Guest(s)