January 7, 2004
NU ÄR JAG TAMEJFAN FÖRBANNAD PÅ VALVE... FÖR I HELVETE VAD AVANCERAT DET SKA VARA... Kommer inte in på mitt steam konto... sen när jag ska ta retrieve password så måste jag skriva svaret på vad mitt husdjur heter.. inte fan kommer jag ihåg det... MÅSTE jag köpa ett nytt hafl life 2 exemplar och göra ett nytt steam account eller? nej tack.. blir förbannad nu... någon som kan hjälp.. är helt noob när det gäller steam...
March 9, 2004
Ska ge dig ett tipps.
När någon hade snott/regat min cd key på ett annat konta så var det bara att skana in cdkeyn och cdskivan och fodralet och skicka det det till dom i ett mail. Efter en halv vecka fick jag en ny cd key som jag kunde regga på mitt konto.
Sen kan du ju alltid titta i en fil i steam katalogen och se ditt eget accont name och password. (Kan användas för annat *host* *host*) Men gör aldrig det. Tänk om man själv skulle råka ut för det. Hur skoj skulle det vara då.
January 7, 2004
Tack för alla svar.. jo jag ska självklart maila dom... eftersom jag registrerat min produkt på min adress osv så bör det inte vara några problem tycker jag.. självklart är det mitt fel till 100% men tycker att dom kunde lagt in nån sån här klumpighetsmeny eller nåt för såna som mig som ska klanta till det...
November 23, 2001
här är en artikel om problemet:
June 27, 2004
Jag hade exakt samma problem. Jag skickade in problemet via
steam-support-sidan o två dagar senare fick jag svar med ett nytt lösenord.
Du registrerar dig på Steam-supporten här:
http://steampowered.custhelp.c.....=entry.php
edit: detta är alltså INTE ett nytt Steam-konto, utan bara nåt du
behöver för o fråga supporten om problem med Steam.
1 Guest(s)