January 7, 2004
Alltså.. tror fan jag ska börja lipa :'( 😛 iaf.. köpte half life 2 idag... men jag har ju ingen dvd-läsare i datorn.. beställde en dvd-brännare idag.. men iaf... så jag gick hem till polaren... och rippade skivan till iso fil.. (jaja jag vet att det är lite warez över det.. men vad gör man när man är desperat :'( ) sen tankade jag hem ison från polaren (går rätt snabbt med tanke på att vi har 10mbit) sen när jag ska köra spelet så står det.. disc emulation software detected.. tror fan jag lägger mig och dör snart...
January 7, 2004
FAN I HELVETE.. URSÄKTA MITT SPRÅK MEN JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... SKULLE FAN KUNNA SLÅ SÖNDER NÅT ´
Och en till fråga.. hur gör dom som inte har internet hemma? jävligt lätt för dom att installera... NOT... eller det kanske finns nåt offline sätt men.. inte vad jag känner till..
April 4, 2003
Dom utan internet är ägda, det blir helt enkelt inget hl2 för dem! Sedan så trodde du väl att det inte skulle vara så enkelt lura valve?
Det enda du kan göra är väl att kolla att du har senaste daemon tools, men ffs, tänka på att om du försöker spela online med crackad version så lär de banna den cdkey 🙁
January 7, 2004
ELIS wrote: Dom utan internet är ägda, det blir helt enkelt inget hl2 för dem! Sedan så trodde du väl att det inte skulle vara så enkelt lura valve?
Det enda du kan göra är väl att kolla att du har senaste daemon tools, men ffs, tänka på att om du försöker spela online med crackad version så lär de banna den cdkey 🙁
Nej.. får vänta med att spela det... jag hittade ett nocd crack.. men är rädd för att dom ska sno min cdkey.. eller att den blir bannad som du säger... FAN.. dagen förstörd... ja eller kvällen...
Pachan wrote: Alltså.. tror fan jag ska börja lipa :'( 😛 iaf.. köpte half life 2 idag... men jag har ju ingen dvd-läsare i datorn.. beställde en dvd-brännare idag.. men iaf... så jag gick hem till polaren... och rippade skivan till iso fil.. (jaja jag vet att det är lite warez över det.. men vad gör man när man är desperat :'( ) sen tankade jag hem ison från polaren (går rätt snabbt med tanke på att vi har 10mbit) sen när jag ska köra spelet så står det.. disc emulation software detected.. tror fan jag lägger mig och dör snart...
Om du har 10Mbits-lina, varför inte installera steam och dra hem HL2 därifrån?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 7, 2004
LuckyLuke wrote: Du får disc emulation software detected för att du inte använder senaste versionen av daemon tool. Varför det uppdaterar program är för att det tar bort blacklist som typ alla spel har nu mera så att spelet inte kan känna av en emulator av cd-rom enhet.
drog hem senaste versionen av daemon tools.. det funkade inte ändå..
2 Guest(s)