June 30, 2001
Kan man inte skriva om man är döv??
Men, som jag skrev tidigare, tanka ner nya drivrutiner på http://www.nvidia.com
November 8, 2002
Sunray wrote: Nu ska vi inte vara dumma, tycker synd om han om han är döv.
'
cut the crap han driver jufna med oss eller så är killen mytoman (det är en sjukdom) no fan kan man skriva minst lika bra bara för att man är döv. Du skulle ha försökt med blind istället deep.. 😉
Nej sluta driv med oss, å vill du ha hjälp SKRIV PÅ ENGELSKA
Comprendre amigo?
November 26, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Sunray]Nu ska vi inte vara dumma, tycker synd om han om han är döv.
'
cut the crap han driver jufna med oss eller så är killen mytoman (det är en sjukdom) no fan kan man skriva minst lika bra bara för att man är döv. Du skulle ha försökt med blind istället deep.. 😉
Nej sluta driv med oss, å vill du ha hjälp SKRIV PÅ ENGELSKA
Comprendre amigo?
Klart att man kan skriva lika bra, men det spelar ingen roll om man aldrig har hört orden man försöker skriva.
Skärpning nu.
November 26, 2002
OK, om jag förstår det här rätt nu, så vill du spela ett James Bond-spel, men det hackar och sånt när den försöker spela upp filmer?
Personligen så kan jag tyvärr inte hjälpa dig, men jag kan försöka tolka åt de andra på forumet som uppenbarligen har kommunikationsproblem 🙂
February 26, 2003
DEEPBLUE wrote: ja jag kommer från sverige även jag är döv kille .
ni förstår nu om det ..nej jag satsar på radeon 9700 inte enda 9500 ..
min kompis är döv oxå han har point of view geforce 3 ti200 128 mb utan problem spel för james bond nightfire ------[Creative sound-live 5,1].
Om man är dov varför har man ett 5.1 kort då för 😕
March 6, 2003
Cnuut wrote: [quote=DEEPBLUE]ja jag kommer från sverige även jag är döv kille .
ni förstår nu om det ..nej jag satsar på radeon 9700 inte enda 9500 ..
min kompis är döv oxå han har point of view geforce 3 ti200 128 mb utan problem spel för james bond nightfire ------[Creative sound-live 5,1].
Om man är dov varför har man ett 5.1 kort då för 😕
ja jag har 5.1 creative soundlive .. med baslåda kraftigt känslor för kropp .. döva har bra känslor kropp. du vet hur känner för döva människor .
men min kompis har inte ljud på .. bara utan ljud .. men jag har ljud på .. även bra känslor ...
September 12, 2001
kan bara hålla med där vad det gäller känslan i kroppen.
När ett sinne försvinner så förstärks andra sinnen...som känslan i kroppen när man tappar hörseln.
Det är inte så konstigt som det låter att även en döv har ljudkort i datorn dessutom är det helt nödvändigt ibland för att gå igång en del spel.
Testa själva...dessutom så ser jag en del ytterst nersättande kommentarer i en del inlägg i denna tråd.
Lägg ner det!
June 17, 2001
Så killar, nu räcker det.
Gör det så ont att läsa det han skriver så läs inte tråden.
Sen finns det en och annan anledning till att man kanske skriver så illa gramatiskt.
Tänk igenom innan ni skriver, era nötter!!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=[NH] WIGGER] Tänk igenom innan ni skriver, era nötter!!!
vilken sorts nötter ? 😀
Dumt att utmana med en varning i bakfickan...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 17, 2002
Ja förfan...
Sluta klanka på snubben.
Han har ju skrivproblem, tror ni han gör så med flit då eller?
Visst, chansen finns ju...
Men jag tror inte att man skulle hålla på såhär i ett forum då.
Försök iaf att hjälpa denne person.
Jag tror att nya drivrutiner till grafikkortet kan lösa problemen!
Och till er andra som skrivit skit här:
Skärp er, det här är ju dagisnivå!
Oldschool member since 2002.
2 Guest(s)