April 13, 2004
Hm, Quarzi make that 2 (:roll:).
När jag spelade det för x antal år sedan, så fastnade jag på ett visst ställe, kom aldrig vidare 😕 . Då tröttnade jag och avinstalerade det :P.
Kommer ihåg att det var typ, man kom upp runt en trappa, så var det en låst dörr, med en forskare (?) på andra sidan som vägrade öppna. Och i närheten var det ett litet rum, med lite granades tror jag, och ett hiss shackt. Antog att man skulle hoppa till andra sidan, men nej efter typ sjuttioelva försök (som slutade i att jag missade stegen på andra sidan och ramlade ner och dog) så slutade jag spela. :bgrin:
Om någon vet vad jag pratar om så hade det vart trevligt om nån berättade hur man skulle gjort.
April 13, 2004
Ctrl wrote: Tja.. du kan göra ett Long-jump. Beskrivs i träningen hur du gör.
Tror det är att man hukar sig strax innan man skall hoppa för att ta sats liksom.
Är inte ens säker på att det var dit man skulle, men iom att jag provat allt (till och med att spränga bort dörren med alla mina granades :blink: ) så trodde jag det. Aja får väl kanske börja igen.
December 25, 2000
caged wrote: [quote=Ctrl]Vore intressant om dom gör 1:an remake med 2:ans motor.
Var väl bara inofficiella rykten angående detta,
Det lät som att de SKULLE göra HL med HL2s motor, inga rykten utan det skulle släppas med HL2 tillsammans med CS:S....
Annars lär det ju inte ta länge innan det kommer ett mod som gör just detta.
December 15, 2002
Ctrl wrote: Tja.. du kan göra ett Long-jump. Beskrivs i träningen hur du gör.
Tror det är att man hukar sig strax innan man skall hoppa för att ta sats liksom.
tror inte han hade longjump module när han var vid det stället eftersom man får den precis innan man ska gå in i Xen.
förövrigt är jag fett grym på HL, har varvat det ett antal gånger faktiskt Vore kul ifall nån kunde sättta upp en server för dom på NH så vi kunde lira lite 🙂
2 Guest(s)