April 20, 2002
Regler är regler. En del följer dem, en del blir bannade....enkelt val tycker jag.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
October 17, 2003
Jag har hört att valve hade hl2 försenat från början och att de inte kunde hålla det dem lova och därför använde dom denna läcka för att täcka upp.
Vet dock inte om det är sant. Hl 2 var ju försenat från början.
Men tycker ändå inte att man kan klaga för mycket på han som snodde det. Det är ju lite konstigt att Valve lyckas med något sådant. Har aldrig hört något som liknar detta förut. Hur skillade är dom om dom inte har skydd för sådant här 🙄
December 25, 2000
Forumare wrote: Jag har hört att valve hade hl2 försenat från början och att de inte kunde hålla det dem lova och därför använde dom denna läcka för att täcka upp.
Vet dock inte om det är sant. Hl 2 var ju försenat från början.
Men tycker ändå inte att man kan klaga för mycket på han som snodde det. Det är ju lite konstigt att Valve lyckas med något sådant. Har aldrig hört något som liknar detta förut. Hur skillade är dom om dom inte har skydd för sådant här 🙄
Menar du att valve skulle länk HL2 med flit? Inte en chans.
Dom trodde att dom hade skyddat sig, men det är otroligt svårt att skydda sig mot någon som har kunskap och VERKLIGEN vill ha tag på något.
2 Guest(s)