November 26, 2003
Håller med om att spelet är grymt. Doom 3 kan jag inte förstå vad folk tyckte var så bra med. Man känner sig mycket mindre begränsad i sina val här än i Doom 3, där man bara får en klaustrofobisk linjär "måste-och-kan-bara-gå-till-en-plats-känsla".
EDIT: Har Doom 3 också, men det spelar jag inte ens. Att monster dyker upp ur tomma intet är också otroligt ologiskt(även om monster i sig är ologiskt). Visserligen gjorde monstrena så även i Doom men då var fps-genren så ny att man imponerades ändå. Nu känns Doom 3 bara som en otroligt finputsad variant av ettan. Sämsta 500kr jag spenderat på ett spel. Half-life 2 däremot var värt varenda krona.
September 28, 2003
mm, det är najs jobbig install dock som segade med en massa grejer
installerade.. fick problem vid cd key för att jag inte såg riktigt vad det stod... unlocking files trots att jag installerade från skiva... sen när jag ska starta "BIg warning" för att jag inte hade de senaste driversarna.. fixa det.. när jag ska starta sen måste den updatea trots att det är alldeles nytt
man fick ju lite twitching i ögat men det löste sej till slut
March 10, 2003
Jo för kort men kul, Jobbigaste avsnitten var striderna mot "Striders" djuren.
Tyckte också att springa runt i trånga trapphus inte var så skoj
men dum AI som var ivägen under intensiva eldstrider.. men men.
För att kommerntera slutet av spelet så
**** ***** ****** *** *********** **********.
Så kan jag inte skriva utan spoila för folk. Får vänta lite till med det tills någon annan gör det först: 😛
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
1 Guest(s)