July 4, 2004
Det har varit ganska så dött på spel delen av forumet(eller?) 🙄 , vilket är lite trist men dom här spelen kan nog väcka det till liv igen, 😛 så som dom närmar sig release. kanske inte q4 då men.. you never know
Det är minst sagt dags att komma igång med speladet igen, och dom här spelen är ju en "liten" hjälp på vägen till 24/7 spelandet och inte minst alla LAN man kommer sitta och spela dessa spel på.
Half-Life 2 :eye:
World of warcraft
Doom 3 👿
Quake 4 😡
Unreal 3 :eye:
Everquest 2 :bok:
Grand theft auto - San Andreas 8)
Command & Conquer 3
Battlefield 2
July 4, 2004
Guufi wrote: C&C 3? vart tog 2:an vägen?
Generals var ju inte 2:an iaf, det var typ samma som Ra2: hör till serien men inte en uppföljare.
http://www.pcgamer.se/nyhet.js.....no=0426015
bara ett rykte men den der lär vara sant och dom tar oftast inte så lång tid på sig..
January 4, 2003
C&C 3, hmm iomed att WestWood har laggt ner så tror jag inte att man ska lita för mycket på EA, det behövs lite WestWodd touch, för C&C.
Generals gjorde ju inte WestWood, men det var dem som gjorde motorn.
Det är typ den samma som att Valve börjar fixa till CS, blir, många missnöjda Faces.
August 8, 2003
jidden wrote: på E3 visade de unreal3, väntas släppas någon gång runt 2006.....icke bara en motor...ladda ner unreal3 klippen från E3 2004, snyggt som fan!
Fortfarande bara en uppvisining av deras nya motor som heter Unreal3-engine, det är inget spel. Men det lär väl säkert bli framöver.
Finns inte direkt något spel jag ser fram emot supermycket.. Ett system shock 3 eller Fallout 3 hade kanske fått mig att höja på ögonbrynen och längta lite. Ska iofs bli lite kul att spela KOTOR2, ettan var rätt okej.
2 Guest(s)