March 20, 2003
Ja, det behövs en till tråd.
Fakta:
1. Jag har en ATi-kod,
2. Jag har installerat steam.
3. Ngnting är klart om 110 min.
4. Ingen hårddisk tappar utrymme.
Frågor:
1. Vad håller jag på med?
2. Var är spelet, såg ut som det var 4,5 gigg jag skulle ladda ner o det borde ju lägga sig ngnstanns?
(3.) Var har du köpt din tröja?
March 20, 2003
Jerry wrote: [quote=elmor]samma metod som används av tex dc för att motverka filfragmentering?
Jag vet inte hur DC gör. Men det använder väl inte cache-filer?
Nope, jag har hört från en kompis som kände en som hade testat det där dc o det gör inte så.
edit.
HL2 är nere nu, tryckte på play men det orkade inte snurra igång, skall uppdatera lite drivisar o sånt tjafs imorgon, orkar/hinner inte spela ikväll.
Blir förbanant sur att skiten ligger i steammappen o att jag aldrig fick ngt alt var jag ville ha spelet.....
December 7, 2003
Jag fattar inte, man kan inte "pre"loada det längre? Jag har en skraplott och om jag hade tankat det för längesen så hade jag ju bara behövt aktivera så hade jag kunnat spela det nu, men jag har nästan glömt bort det. Nu när det är släppt tänkte jag dra ner det (genom steam såklart), men nu kan man ju bara välja att betala för det! Jag har ju betalat för mitt grafikkort som jag fick min kod med, så får jag bara tag själva programvaran så har jag ju betalat för cd-keyn ärligt. Jag som trodde att det bara var att tanka nu...
March 20, 2003
Payroouz wrote: Jag fattar inte, man kan inte "pre"loada det längre? Jag har en skraplott och om jag hade tankat det för längesen så hade jag ju bara behövt aktivera så hade jag kunnat spela det nu, men jag har nästan glömt bort det. Nu när det är släppt tänkte jag dra ner det (genom steam såklart), men nu kan man ju bara välja att betala för det! Jag har ju betalat för mitt grafikkort som jag fick min kod med, så får jag bara tag själva programvaran så har jag ju betalat för cd-keyn ärligt. Jag som trodde att det bara var att tanka nu...
Om du väljer "play games" i steam så dubbelklickar du på HL2 så börjar det tanka ner.
May 19, 2003
Pim_ wrote: [quote=Jerry][quote=elmor]samma metod som används av tex dc för att motverka filfragmentering?
Jag vet inte hur DC gör. Men det använder väl inte cache-filer?
Nope, jag har hört från en kompis som kände en som hade testat det där dc o det gör inte så.
edit.
HL2 är nere nu, tryckte på play men det orkade inte snurra igång, skall uppdatera lite drivisar o sånt tjafs imorgon, orkar/hinner inte spela ikväll.
Blir förbanant sur att skiten ligger i steammappen o att jag aldrig fick ngt alt var jag ville ha spelet.....
OffT:
Den nya versionen av DC++ använder cache filer, men inte dom gamla.
1 Guest(s)