December 25, 2001
September 18, 2001
träning träning och mer träning... online! inte mot bottar.. iofs i början för att få in känslan.
även om man har buyscripts (jag använder det inte för att "fuska" utan snarare, för att jag länge var modemare så laggade det så jävligt att det inte gick att köpa på annat sätt :/ .. heh, min CFG har hängt med sedan 6.0 ^^ ), så kan det vara lämpligt att kunna alla kombinationer i huvudet, sammt trycka de snabbt.
February 15, 2002
Det handlar om att träna, träna, träna och sen så kan man ju alltid träna. Och det där med fusk, FY FAN! Hela spelet mister sin mening om man fuskar!
För att bli bättre måste du testa nya tekniker, tills du hittar en som passar. Träna på alla vapen och banor, mycket och länge. Ge dig inte på ett nytt vapen eller en ny bana förrän du kan den gammla. Tar lång tid och är jobbigt, men resultatet blir desto bättre.
February 6, 2002
On 2002-02-23 22:36, FrazZe wrote:
Varför inte bara spela för skoj skull...det gjorde ja och jag har blivit bättre och klassar ganska många klaner nu...
Senaste tog ja en klan som låg tvåa på en "lista" och de var 2st me men ja tog dem me 36-0
Exakt, så länge man tycker det är kul så lär man sig snabbast... ska inte ta det på för stort allvar...
June 28, 2001
enkla steg för att bli duktig på CS
1 lås in dig på ditt rum med 20 liter cola och en fast internet uppkopling.
2 gör dig av med dina föräldrar.
3 köp en bra mus.
4 ha ooootroligt tråkigt lr mkt fritid.(CS roxxar men jag kan bara spela i 30 min åt gången innan jag tröttnar)
5 bli inte äldre än 14
6 tro att du e jätte bra även om du har wallhack och Aimbot.
7 skaffa puckelrygg.
8 ha volymen på högsta för att höra om dom smyger.
9 lira de_Dust 24/7 utan att tröttna
10 sitt o testa att hoppa fram o sjuta på saker bakom lådor på en tom server.
11 spring o köp en pizza
12 sov lite
13 spring o hämta mig en pizza
14 klaga på alla som kör Quake
15 köp ett tält och gnäll på att andra campar.
eh orkar inte mer, mat på G
.
CS e grymt men det har blivit invaderat av fjortisar som bara kör Dust & småfuskar, tråkigt som fan.
edit:jäklastavfel
P3 450mhz@558mhz 1 kass fläkt. Abit bh-6 moderkort 256ram, 64mb Gforce 2mx 400STlab,80gb+8gb,17"skärm och en neonrosa esc knapp.och mkt dämpmatta o gummiupphängningar,bonet,win2k,(& en stereo)ska få en Ny(beg) dator=) en AMD athlon 700Mhz =)
[ Detta Inlägg ändrades av: Mind den 2002-03-07 18:22 ]
April 1, 2001
On 2002-02-23 22:36, FrazZe wrote:
Varför inte bara spela för skoj skull...det gjorde ja och jag har blivit bättre och klassar ganska många klaner nu...
Precis!!
Man spelar ju inte ett spel för att bli bra. Man spelar ett spel för att det är skoj, och eftersom man fastnar för spelet så spelar man mer, och sen märker man att man har blivit mycket duktigare
December 7, 2001
det stämmer för att jag i alla fall spelar cs för att det är kul mot kompisar och vissa anklagar varandra för fusk om man är för duktig ellér om man leder stort men jag tycker att om man inte fuskar så kan man ta vem som helst....ingen är odödlig......om dom inte fuskar,,....
tack för era svar....
i kill you -------)(00) first
1 Guest(s)