January 22, 2004
Har fått en orginalskiva av en kompis och tänkte installera för att få en rejäl nostalgitripp + vill köra på nästa LAN med mina "gamla-nog-för-att-komma-ihåg-polare".
Nu ska det givetvis installeras i DOS och köras i windows95 kompatibelt läge. Problemet är bara att jag inte vet hur jag ska komma in i DOS. Sitter här med XPpro och vad jag har hört så kan man inte använda DOS-prompten som finns i XP.
Snälla, är det någon som kan beskriva för mig hur jag ska göra??
MVH
Rikard
January 22, 2004
Spank you!! 😀
Jag har lyckats med det du föreslagits och fick filerna från denna sida..
http://www.planetquake.com/fea.....11_a.shtml
Allt detta fungerar utmärkt och jag kan köra allt över nätet och singelspelet hemma i open gl 640x480, det enda problemet nu är hur jag ska kunna kolla upp och ner med hjälp av musen istället för knappar...???
någon som har tips och kommer ihåg hur man ska konfigurera knapparna??
MVH
August 16, 2002
mm... var iofs typ bara 9 bast eller så när jag lirade igenom det men jag anser mig vara gammal nog för att komma ihåg
aja det går att fixa typ sens o grejer, men det var typ sånt som man inte höll på med när man var knatte... ifall du är intresserad så finns det också mjukvara för att göra egna banor att tanka gratis på nätet... deathmatch maker heter det.. jag o min polare gjorde typ fett många banor i det, mer eller mindre snygga med tanke på att vi var typ 9-10 bast
1 Guest(s)