March 31, 2002
May 10, 2002
Death On Wings wrote: Vad har du för problem med spelet ?
Accountet registrerades på något konstigt vis utan att jag hann skriva in lösenord eller något. Jag försökte regga mig i kaoset den 11 februari då det hände. Är till salu nu istället för att jag orkar skicka in det. Köparen som var intresserad av att köpa av det när jag väl skickat in mitt köpte ett account av en annan polare istället så jag orkar inte bry mig. :arg:
July 14, 2004
Inte för att vara taskig, men går man på blizzards mainstreamskit (WoW) så får man nästan skylla sig själv 😛
(Min polare hade ett liknande fel på sitt lineage 2, Cd-keyn var felaktig som den låg i paketet) och det fixade dom på 5 dagar, allt han behövde göra var att faxa fram + baksidan på sin låda för att styrka ägandeskapet....
Dags att byta spel? japp! 😉
December 25, 2000
Nomic wrote: Inte för att vara taskig, men går man på blizzards mainstreamskit (WoW) så får man nästan skylla sig själv 😛
(Min polare hade ett liknande fel på sitt lineage 2, Cd-keyn var felaktig som den låg i paketet) och det fixade dom på 5 dagar, allt han behövde göra var att faxa fram + baksidan på sin låda för att styrka ägandeskapet....
Dags att byta spel? japp! 😉
Bara för att DU inte tycker om WoW behöver du inte ta varje tillfälle i akt att kasta skit på det och blizzard. Tråden handlade mig veteligen inte om att jämföra NCSoft och Blizzard. Jag tycker du skall respektera att ALLA inte tycker som dig istället för att försöka trycka på alla DIN uppfattning om vad som är bra.
1 Guest(s)