December 27, 2003
jag spelade det förr, men det blev tråkigt. spelade sedan det släpptes, fram till strax innan jul, sen lite Special Forces efter jul. sålde spelen för några månader sedan.
hann bli Staff Sergeant
lite kul trivia om min K/D Ratio:
Jag spelar en hel del America's Army, i det spelet har jag 1.67 i Fragrate (samma som K/D Ratio)
September 1, 2002
Jag spelade förr men har tröttnat. Kanske återupptar det senare.
January 8, 2003
Spelade lite när det släpptes me ndet blev snabbt tråkigt när det inte finns bottar i multiplay och min ena bror sitter på ett Gf 4800se så han kan inte ens sepla det, roligare om alla hade kunna sepal över lan med bottar, nä sitter heller å spelar Desert combat modden till 1:an med dem.
December 5, 2001
Spelade några timmar varje dag i somras när det kom, men har successivt trappat ner. Inte för att jag tröttnat. Det är fortfarande förbannat kul, men jag har inte tid 🙁
November 15, 2004
spelar när jag har tråkigt 😛
March 27, 2004
Spelar en del, mina stats är inte mycket att hurra för men det är för att jag spelar efter principen att dör man mycket så har man jobbat hårt (:
October 23, 2004
Blir lite då och då.
Men tyvärr har WoW tagit över för mycket.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
March 5, 2002
richardb wrote: Jag har börjat spela det igen. Kommer inte in på mitt gamla konto dock så jag har fått börja om. Fick min första vapen upplåsning igårkväll, och klantig som jag är låste jag upp fel vapen..
Hehe. Nästa vapen jag låser upp (blir dock om ett tag) blir definitivt support-vapnet.
December 5, 2001
Fackamato wrote: [quote=richardb]Jag har börjat spela det igen. Kommer inte in på mitt gamla konto dock så jag har fått börja om. Fick min första vapen upplåsning igårkväll, och klantig som jag är låste jag upp fel vapen..
Hehe. Nästa vapen jag låser upp (blir dock om ett tag) blir definitivt support-vapnet.
Samma här 🙂
December 31, 2001
Spelade ett tag när det släpptes, är inte van vid den sortens spel då det mesta jag spelat är UT och Quake så det tog lite tid innan man kom underfund med det.
Men efter någon vecka så låg man alltid på top 5 när spelet var över som support infantri.
Finns inget mäcktigare än att ligga och pumpa ut stora salvor mot en grupp soldater som springer omkring.
Hur mycket man träffar från det avståndet med det vapnet är ju en annan sak 😀
March 23, 2004
Sardaukar wrote: [quote=Fackamato][quote=richardb]Jag har börjat spela det igen. Kommer inte in på mitt gamla konto dock så jag har fått börja om. Fick min första vapen upplåsning igårkväll, och klantig som jag är låste jag upp fel vapen..
Samma här 🙂
Äsch, medic vapnet ska det ju vara :]
December 5, 2001
richardb wrote: [quote=Sardaukar][quote=Fackamato][quote=richardb]Jag har börjat spela det igen. Kommer inte in på mitt gamla konto dock så jag har fått börja om. Fick min första vapen upplåsning igårkväll, och klantig som jag är låste jag upp fel vapen..
Samma här 🙂
Har jag redan.
March 5, 2002
Sardaukar wrote: [quote=richardb][quote=Sardaukar][quote=Fackamato][quote=richardb]Jag har börjat spela det igen. Kommer inte in på mitt gamla konto dock så jag har fått börja om. Fick min första vapen upplåsning igårkväll, och klantig som jag är låste jag upp fel vapen..
Samma här 🙂
Har jag redan.
Same. 😉
1 Guest(s)