February 21, 2003
köper då den är knäckt... as usual
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
November 9, 2002
BloodMan wrote: xbox imponerade inte och 360 gör det inte heller. Blir sony och sen en revolotuion och där kommer dom riktiga bra spelen.
Tror sony kommer halka efter i denna striden, man hörde ju för någon dag sedan att Sony rent ut sagt var pest o pina att göra spel till, och att Xboxen var rena drömmen i jämförelse.
Tror stenhårt på Xboxen, kommer dock inte köpa någon av dem.
Inte på ett bra tag iaf.
November 27, 2003
copulator wrote: Hur många kommer förboka xbox 360. Blir det den billiga eller den med fler tillbehör. Själv har man förbokat den dyrare varianten med en extra trådlös hand kontroll och en bunt spel.
Extra handkontroll? Nej du. Du får en trådlös istället för en vanlig bara. Att köpa den billiga är att blåsa sig själv också vad det verkar. Att bara köpa till hårddisk äter upp hela mellanskillnaden. Du får dessutom inget Xbox Live-abbonnemang med det billigare.
Xuestor wrote: Tror sony kommer halka efter i denna striden, man hörde ju för någon dag sedan att Sony rent ut sagt var pest o pina att göra spel till, och att Xboxen var rena drömmen i jämförelse.
Bias kallas det 😉
//Andreas
May 19, 2003
Delph1 wrote: [quote=copulator]Hur många kommer förboka xbox 360. Blir det den billiga eller den med fler tillbehör. Själv har man förbokat den dyrare varianten med en extra trådlös hand kontroll och en bunt spel.
Extra handkontroll? Nej du. Du får en trådlös istället för en vanlig bara. Att köpa den billiga är att blåsa sig själv också vad det verkar. Att bara köpa till hårddisk äter upp hela mellanskillnaden. Du får dessutom inget Xbox Live-abbonnemang med det billigare.
Xuestor wrote: Tror sony kommer halka efter i denna striden, man hörde ju för någon dag sedan att Sony rent ut sagt var pest o pina att göra spel till, och att Xboxen var rena drömmen i jämförelse.
Bias kallas det 😉
//Andreas
vet att jag får med en trådlös handkontroll och inte någon vanlig. har förbokat en extra trådlös handkontroll utöver den som ingår satt jag får två stycken. har ochså förbokat det dyrare varianten med fler tillbehör.
January 26, 2003
väntar på Nintendo Revolution
Tindy, dom flyttade fram releasen för TLoZ: TP eftersom dom kände att dom ville ha lite mer tid att förbättra spelet. 🙁
http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html
October 25, 2003
Etheral wrote: Tindy, dom flyttade fram releasen för TLoZ: TP eftersom dom kände att dom ville ha lite mer tid att förbättra spelet. 🙁
http://cube.ign.com/articles/6.....238p1.html
Okej, jag dör.
Jag döööööööööör...
January 25, 2004
BloodMan wrote: xbox imponerade inte och 360 gör det inte heller. Blir sony och sen en revolotuion och där kommer dom riktiga bra spelen.
Hur kommer det sig att Revolutions inte jämförs med xbox360 och ps3? Det är alltid xbox vs ps. Har den inte likvärd prestanda eller? Utan att man mer köper den för titlarna? Eller är det tvärtom 🙂
Btw, jag köper aldrig konsoler, min senaste var nintendo 8-bitars, iofs har jag fått första versionen av gameboy när det kom också =)
November 27, 2003
okey_sure wrote: [quote=BloodMan]xbox imponerade inte och 360 gör det inte heller. Blir sony och sen en revolotuion och där kommer dom riktiga bra spelen.
Hur kommer det sig att Revolutions inte jämförs med xbox360 och ps3? Det är alltid xbox vs ps. Har den inte likvärd prestanda eller? Utan att man mer köper den för titlarna? Eller är det tvärtom 🙂
Vi vet inget om Revolution. Nada, zip, zut, ingenting, men samtidigt så väntar vi oss inte heller att den ska ha ett intre som påminner om de andra två direkt. Det kommer vara mer en spelkonsol än de andra två.
//Anftras
2 Guest(s)