March 4, 2003
Tror sony kommer halka efter i denna striden, man hörde ju för någon dag sedan att Sony rent ut sagt var pest o pina att göra spel till, och att Xboxen var rena drömmen i jämförelse.
Precis samma sak som med PS2 och Xbox. Trots det pressas det ut ruskigt snygga, och bra spel till PS2:an, så jag förstår inte riktigt vad det negativa är i det hela.
Och det kanske är svårare, men eftersom spelkvalitén inte påverkas så spelar det ingen som helst roll för oss konsumenter.
October 23, 2004
Gillar inte att lira på konsoll...
Även om det inte skulle vara helt fel med en 360 😉
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
April 29, 2004
samma här , bara ny dator är bästa för mig trött skitt grafik på tve spel trots att man kan göra xbox redan i dag i bättre grafik , blir lurad köpper dyra spel dålig grafik . gamla xbox har en bra hårdwar , tänker mer på hur kommer spele se ut kommer man låta utnytja den nya xbox till full eller blir det ekoniska sak för spel tillverkare för grafik kvalite
dator slår alltid en tv spel , dator kommer alltid än sålänge ligga mer utevklad , uppgradersiga , går inte med bytta ut hårdwaren , hade var det bäst för xbox byggt delar som kan ta bort sätt in nya system utan behöva bytta allt ändo få en bättre maskin , dyra på det sätt , enj för xbox på några år , ja ska en spela dator supp snabba hårdiska minst 1000 rmp kommer xbox ha såna hårdiska ? tror jag inte den nya
October 18, 2004
Gabor wrote: samma här , bara ny dator är bästa för mig trött skitt grafik på tve spel trots att man kan göra xbox redan i dag i bättre grafik , blir lurad köpper dyra spel dålig grafik . gamla xbox har en bra hårdwar , tänker mer på hur kommer spele se ut kommer man låta utnytja den nya xbox till full eller blir det ekoniska sak för spel tillverkare för grafik kvalite
dator slår alltid en tv spel , dator kommer alltid än sålänge ligga mer utevklad , uppgradersiga , går inte med bytta ut hårdwaren , hade var det bäst för xbox byggt delar som kan ta bort sätt in nya system utan behöva bytta allt ändo få en bättre maskin , dyra på det sätt , enj för xbox på några år , ja ska en spela dator supp snabba hårdiska minst 1000 rmp kommer xbox ha såna hårdiska ? tror jag inte den nya
🙄
För övrigt tycker jag att 360 är den consol som verkar minst intressant just nu.
Lutar åt PS3 eller Rev.
December 31, 2001
Aldrig en ett tv-spel till i min ägo.
Lägger hällre de pengarna på datorn, den kan man i alla fall använda till fler saker.
Vill man titta på film/spela så köper jag mig då inget tv-spel för 4000 kr när jag har datorn som fungerar minst lika bra om inte bättre på alla punkter.
September 28, 2003
Tindy wrote: [quote=Etheral]Tindy, dom flyttade fram releasen för TLoZ: TP eftersom dom kände att dom ville ha lite mer tid att förbättra spelet. 🙁
http://cube.ign.com/articles/642/642238p1.html
Okej, jag dör.
Jag döööööööööör...
Jag meeeeeeed... :gråt:
1 Guest(s)