March 2, 2005
Alltså jag skulle nästan kunna betala 6000 kr eller mer bara för att få spela det här spelet http://www.gamespot.com/ps3/ac.....index.html
Detta spelet ser helt sjukt snyggt ut och otroligt kul.. Någon som vet när det släpps?
March 2, 2005
jaja sitta och leka kaxiga bakom sin dator kan vem som helst göra.. sen om man står framför er är ni.. inte så kaxiga längre.. Och redzo, vad fan vet du om det, om vem som köper det "så rätt".. och har jag ens sagt att jag SKA köpa det??? ni verkar smarta.. om jag blir varnad eller nåt sånt pga detta så är det cp, ni började skriva onödigt skit i tråden, det är ni som borde bli varnade för att vara så jävla dumma..
July 18, 2002
March 5, 2005
N1ko wrote: jaja sitta och leka kaxiga bakom sin dator kan vem som helst göra.. sen om man står framför er är ni.. inte så kaxiga längre.. Och redzo, vad fan vet du om det, om vem som köper det "så rätt".. och har jag ens sagt att jag SKA köpa det??? ni verkar smarta.. om jag blir varnad eller nåt sånt pga detta så är det cerebral pares, ni började skriva onödigt skit i tråden, det är ni som borde bli varnade för att vara så j**la dumma..
Manen jag bor i Sthlm, hagsätra, om du vill pma mig så kan du och jag träffas så ska du se att jag är kaxig och kan backa upp det NÄR du villl , både framför dator och annars?
Så ? ska vi träffas din lilla flicka ? PMa mig så tar vi det "of forum" där det hör hemma dvs på gatan. Väntar på din PM med stor spänning.....
1 Guest(s)