October 23, 2001
Har spelat många spel i katergorin action onlie och har kommit fram till att det bästa spelkänslan och spelglädjen hittar ni i INFILTRATION.
- Ett klassiskt mod till det första Unreal!
*INFILTRATION laddas ner och installeras automatiskt när man går in på någon av de få Infiltrationmärkta servrar som finns i Unreals serverlsita.
(senaste unreal-patch är ett måste)
INFILTRATION påminner om CS och grafiken är omöjlig att jämföra nyare spel. Men här finns en spelkänsla som heter duga!
Antalet aktiva spelare idag är några hundra, där alla känner alla.
Nya spelare välkomnas varmt! Spelet har genomgått en renesans det senaste med nya spelare och nya banor.
Rekommenderas varmt av mig!
February 21, 2003
är inte det ersättaren till tacticalops modden (unreal tournament mod)
kräver unreal tournament 2?
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
October 23, 2001
Moddet är det till det allra första unreal (det innan unreal tournament) och har funntis i flera år.
Själv började jag spela Infiltration år 2000 och det är fortfarande nummer 1 för mig. Undrar om det någonsin kommer ett spel med samma känsla i igen.
Något som är kul med spelet är att man inte är annonym. Folk känner igen ditt namn och beundrar dina prestationer. Ny spelare välkomnas varmt och får hjälp att komma igång av de mer erfarna.
December 15, 2002
Turbo123 wrote: Moddet är det till det allra första unreal (det innan unreal tournament) och har funntis i flera år.
Själv började jag spela Infiltration år 2000 och det är fortfarande nummer 1 för mig. Undrar om det någonsin kommer ett spel med samma känsla i igen.
Något som är kul med spelet är att man inte är annonym. Folk känner igen ditt namn och beundrar dina prestationer. Ny spelare välkomnas varmt och får hjälp att komma igång av de mer erfarna.
det tycker jag är fördelen med UT-communityn, att den inte är så stor och att folk känner igen en oavsett nästan vilken server man spelar på... Iofs spelar jag itne UT men några polare spelade det mycket förut och dom kände igen i stort sett alla som spelade.
October 23, 2001
Stämmer gott det!
Men det är inte Unreal Tournament vi pratar om, utan Unreal.
INF är en ännu mindre comunity än UT. Infiltration bör inte jämföras med UT, det är två helt olika spel.
Ni som spelat UT har inte varit i närheten av Infiltration! (och bör absolut testa)
Observera att infiltration även finns till UT som ett mod, med det är inte ens hälften så bra som det första Infiltration till Unreal1.
2 Guest(s)