March 10, 2003
Om java fungerar som det skall kolla så inte det är någon brandvägg som blockar. Har för mig en polare fick köra någon proxy mojs version när det strulade för han.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Testade på min ena burk nu, både exer och jar filen fungerade fint även om jag inte uppdaterat java på länge. Så kanske är något med din 2003 som strular? Kör Win7 64bit på min burk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Eftersom det är 2003 server kan det ju vara så att det är någon tjänst som är avstäng som behövs. Men borde väl vara någon annan som velat sätta upp en sådan på ett server OS.
August 23, 2001
Hittade detta och då startade den iaf.
Lägga till detta i genvägen "java -Xms650m -jar"
Xms650m -jar C:minecraftMinecraft_Server.exe
Sedan jag sparat det så ser genvägen ut så här
C:WINDOWSsystem32java.exe -Xms650m -jar C:minecraftMinecraft_Server.exe
Funkar ibland, men ibland får jag "The server responded with invalid server key"
July 23, 2006
Bjornsson;1271843 wrote: Hittade detta och då startade den iaf.
Lägga till detta i genvägen "java -Xms650m -jar"
Xms650m -jar C:minecraftMinecraft_Server.exeSedan jag sparat det så ser genvägen ut så här
C:WINDOWSsystem32java.exe -Xms650m -jar C:minecraftMinecraft_Server.exeFunkar ibland, men ibland får jag "The server responded with invalid server key"
Det är en bugg som gör så att man inte kommer in på servern då man får det där meddelandet, det är bara starta om minecraft tills det funkar.
1 Guest(s)