March 14, 2002
Visst låter det lite småkul, att ett av de största Multi Player spelen har ett wall hack inbyggt, fast det stämmer faktisk. I alla fall om man ska tro UKTerrorist som är en väldigt respekterad Counter-Strike sida. För er som inte vet vad wall hack är eller gör så kan jag säga att med wall hack så kan du se genom alla texturer (väggar, föremål och annat) i spelet. På UKTerrorist har de tagit 2 skärmdumpar och spelat in 2 demos på hur fusket fungerar. Jag har själv inte testat det och vet därför inte hur det funkar, men jag hoppas verkligen att Valve gör någonting åt det här.
Skärmdumpar:
wall hack off wall hack on
October 27, 2001
On 2002-05-02 21:31, Hercules 4500 TQ wrote:
Det gick faktiskt att få wh även i cs 1.3
no shit sherlock, men nu har valve klantat till sig och lagt in det i motorn, så man lätt kan aktivera det.. lite skillnad mot de andra wallhacksen daer man byter ut opengl filer eller kör externa program...
och som överallt har den 'onda' sidan bättre kunskap och mer ork än den 'goda' sidan..
onda: fuskmakare
goda: antifuskmakare
Jag ser ingen mening att fuska på public servrar Det är nog enstöringar som vill få uppmärksamhet som de inte fick av sina föräldrar, när de var mindre, eller som de inte får nu om de är små barn.
(ojj ojj, dedaer lät riktigt psykologiskt *ryser*)
(eDiT: fixxade lite i texten)
[ Detta Inlägg ändrades av: PaiN den 2002-05-03 18:53 ]
May 16, 2001
jo tyvär så är detta helt sant... har varit på lan å det var en kille där som visade det för mig... det vara bara några konsol kommandon han hade i en cfg han tankat ner på nätet... var väll typ på 2 kb...
visst det har funnits wh till tidigare verisioner av cs men då har det inte bara varit å skriva in några simpla konsol kommandon.
March 15, 2002
On 2002-05-04 03:26, Baltasar wrote:
jo tyvär så är detta helt sant... har varit på lan å det var en kille där som visade det för mig... det vara bara några konsol kommandon han hade i en cfg han tankat ner på nätet... var väll typ på 2 kb...visst det har funnits wh till tidigare verisioner av cs men då har det inte bara varit å skriva in några simpla konsol kommandon.
Näe det var bra mycket enklare än så
January 30, 2001
1 Guest(s)