October 1, 2001
Dark Basic Newsletter har intervjuvat mig angående mitt spel å lite annat smått å gott:
October 1, 2001
Hauk:
Som det står i början av intervjun så har jag gått kurs i eget företagande =) Bokföringen är inte så hemsk tycker jag.
ViU:
Tackar =)
Gogget:
Jo =) Jepp, jag är mycket glad å nöjd med resultatet, långt över förväntan. Tackar =) Du hade velat ha mer tal? Det hade ju inte varit omöjligt men jag ville inte belasta Astral Entertainment med att sampla in all dialog även om det förhöjt spelet en del. De flesta RPGs har ju mer eller mindre inga röster och TML har inte så mycket att läsa så jag tycker det duger gott med samplade strids dialoger.
October 1, 2001
Hauk:
Blanketter är det inte mycket av när man har ett företag. Lite pappers arbete visst men blir inte mycket sånt i mitt företag. Dessutom så bor jag i stödområde A och har därför bara 13% i egenavgifter (förra årets siffror).
UF, är det typ ungt företagande eller nått sånt? Finns det inga begränsningar typ i samband med utbildning eller maximal vinst/år eller nått sånt? Å får man starta eget bidrag?
2 Guest(s)