April 2, 2001
December 22, 2000
CS Syyger !
Q3 Äger !
http://hem.passagen.se/brev/q3.....ownage.avi
July 8, 2001
On 2001-12-10 01:41, Gusten2 wrote:
Men hur startar man ett demo?
du kan ju alltid ta och ladda ner Geekplayer, men den e bara en av alla demo spelare. När du laddat ner den så visar du den vart din HL map ligger sen e det förmodligen bara att dubbel klicka på demot du ha laddat ner
July 8, 2001
On 2001-12-10 11:37, Affix wrote:
vem fan bryr sig om CS.
Själv sitter jag och hoppas på Svenska QPO i Eurocup 4 finalerna.
Dessutom kom porZaC 5a i WCG
jo jag hoppas också sten hårt på QPO i euc4 men jag tror nog att sk.de kommer bli hårda precis som aAa och dom andra som e har tatt sig till LAN finalen
October 9, 2001
On 2001-12-11 10:46, [Molotov] wrote:
Jag förvånas hur man kan vara så insatt i detta.ok kul för dom att dom å dom vinner i cs å q3 men egentligen vem orkar bry sig?
Förstår inte alls vad du menar.
Om man är intresserad av bandy t ex så följer man väl det? Är det fotboll så följer man ju sitt lag och många andra.(finns nog fler fanatiska och instatta fotbollsfans än CS fans )
Så om man lirar CS o Q3 så är det klart att man är intresserad av och vill lära sig av de bästa.
Varför skulle inte Q3 eller CS eller nåt annat dataspel kunna bli en OS-sport i framtiden?
October 8, 2001
Jag tycker man ska hålla sport för sig å spel för sig.
tycker inte man ska säga att CS å Q3 är nå sport.
Det var bättre förr då spelade man för man tycke det e kul nu e det många som spelar bara för att vinna verkar det som.
fins hur mycket wannabe's som tro dom är elit spelare å så fort man sopar mattan med dom blir man anklagad för fusk.
det är bara 1 exemppel orkar inte ta upp fler.
October 8, 2001
cool video föresten.
jag vill fråga en sak. sånna där isntällnmingar i q3 är OK men knappast Default, hur ljust som hellst å fienderna som tank jr så man ser dom mycket lättare.
skulle man göra liknande modifiering i cs så skulel man bli fusk anklagad på direkten.
Många tycker att man får inte ens endra spritens på sin radar i cs.
1 Guest(s)