November 12, 2002
tja
nu är det så att jag har skrivit denna fråga på cs forum men inget svar alls så jag frågar er alla här NH.
nu är det så att när jag ska gå in på nån cs server men stå står det att
jag kan inte komma in på nån server det står att jag har fusk på min dator och kan ej komma in på denna server. så nu är fråga hur FAN får jag det att funka jag har formaterat datan jag har satt in cs på nytt. men inget händer HJÄLP snälla[/img]
October 27, 2001
ZaphoX wrote: Det ska inte ligge en fil som heter opengl32.dll i hl mappen om man inte fuskar. Ta bort den så försvinner fusket.
opengl32.dll ligger inte i hl-mappen och kommer aldrig göra det, om man inte missar att läsa readme filerna till wh. Jag har för mig att de ligger i windows-mappen, system32 eller något sånt.
May 23, 2001
Du ska inte ta bort opengl32.dll. Kan hända att du blivit bannad från just den servern du försöker ansluta? Till alla er som skriver att man måste köpa nytt H-L, första gången jag får höra att man kan banna någon från en server med hjälp av en cd key. Jag har haft CS server uppe och mig veterligen finns det inget sätt som jag kan banna någon cd key från min server, är ju IP adressen man bannar. Däremot kan ju Valve stänga av CD keyn från WON.
1 Guest(s)