May 10, 2002
men 16max players MP med mycket bilar när det är free ride i städer, rally på snöiga vägar och så kanske någon tråkig racing på vanlig väg då men då 5-8max players 🙂 , det ska va roligt och man ska inte ta bort det direkt efter man spelat, alltså ett spel med mycket roligt --> Free Ride i stora städer med folk á la GTA3, köra på folk........ men det är bara ett slags mode, flera olika för att få folk intresserade 😛
May 28, 2002
Heavy_Ante wrote: körkänslan i ett spel tycker jag faktiskt är viktigare än den absolut snyggaste grafiken! man lessnar fort om körkänslan å realismen är dålig..
så är det!
jag skulle vilja se ett spel med lite längre banor än det brukar vara! + lite mer höjdskillnader! det saknar jag i många bilspel.
Det låter som om du borde prova Grand Prix Legends om du inte redan gjort det.
April 26, 2002
Fogel70 wrote: [quote=Heavy_Ante]körkänslan i ett spel tycker jag faktiskt är viktigare än den absolut snyggaste grafiken! man lessnar fort om körkänslan å realismen är dålig..
så är det!
jag skulle vilja se ett spel med lite längre banor än det brukar vara! + lite mer höjdskillnader! det saknar jag i många bilspel.
Det låter som om du borde prova Grand Prix Legends om du inte redan gjort det.
självklart har jag det spelet! det e riktigt bra! inte lätt alls! inte till en början iaf! å det är BRA! fast det börjar bli i äldsta laget nu! men det har varit med LÄNGE nu det spelet! hehe....
August 17, 2001
sibbor wrote: Att vi inte lol:a redan från början när RicoA3 sade göra ett eget spel;
"RicoA3
MedlemBlev Medlem: 04 Feb 2003
Aha, så hur bra man är på att programmera och designa spel är synonymt med hur länge och hur många inlägg man gjort på NH...Bra att veta 😉
1 Guest(s)