June 28, 2004
Jag har fått ett problem med mitt spel. Imorse när jag började spela så funkade allt som vanligt. Efter ungefär en timme när man skulle gå in på vissa servrar så stod det:
ERROR:
..1 missing sound set
(see above)
Efter ytterligare en timme så stod det så på varrenda server jag försökte gå in på.
Sedan gick det inte ens att gå in på spelet.
När man trycker på Genvägen så står det
Guru meditation falure!
och så massa annat oläsbart.
Likadant står det på auto starten.
Om man försöker gå in på Multiplayer står det i Consolen: Couldnt load MP default.cfg
Om man försöker på Singelplayer står det i Consolen: Couldnt load Default.cfg
Och det går inte att avinstallera spelet.
VAD E DE FÖR FEL?! OCH HUR GÅR DET ATT FIXA?
July 17, 2002
KungeN* wrote: Jag har fått ett problem med mitt spel. Imorse när jag började spela så funkade allt som vanligt. Efter ungefär en timme när man skulle gå in på vissa servrar så stod det:
ERROR:
..1 missing sound set
(see above)Efter ytterligare en timme så stod det så på varrenda server jag försökte gå in på.
Sedan gick det inte ens att gå in på spelet.När man trycker på Genvägen så står det
Guru meditation falure!
och så massa annat oläsbart.Likadant står det på auto starten.
Om man försöker gå in på Multiplayer står det i Consolen: Couldnt load MP default.cfg
Om man försöker på Singelplayer står det i Consolen: Couldnt load Default.cfg
Och det går inte att avinstallera spelet.
VAD E DE FÖR FEL?! OCH HUR GÅR DET ATT FIXA?
Fick "Couldn't load Default.cfg" också för ett tag sedan. Ominstallera, ominstallera, ominstallera. Vet inte varför, men ibland kommer det upp och då är ominstallation enda saken som gäller.
June 28, 2004
Okej men problemet är att det inte går att ominstallera.
Det står:
An installation file could not be installed
Det går inte att hitta filen.
Sen kan man trycka OK och avinstallationen avbryts..
Det går inte heller att Ta bort det på Lägg till/ta bort program
Jag provade att ominstallera igår. det gicl att avinstallera då men inte att isntallera. Den fastna på 23% sen avbröts installationen för att de va nån fil som inte funka. Så jag gjorde ne system återställning så jag fick tillbax spelet.
Jag vet att det inte är något fel på skivan för att Jag installerade spelet idag hos en kompis och allting funkade som det ska.
snälla säg hur jag ska göra
July 17, 2002
KungeN* wrote: Okej men problemet är att det inte går att ominstallera.
Det står:
An installation file could not be installed
Det går inte att hitta filen.Sen kan man trycka OK och avinstallationen avbryts..
Det går inte heller att Ta bort det på Lägg till/ta bort program
Jag provade att ominstallera igår. det gicl att avinstallera då men inte att isntallera. Den fastna på 23% sen avbröts installationen för att de va nån fil som inte funka. Så jag gjorde ne system återställning så jag fick tillbax spelet.
Jag vet att det inte är något fel på skivan för att Jag installerade spelet idag hos en kompis och allting funkade som det ska.
snälla säg hur jag ska göra
Öppna KÖR i startmenyn och skriv regedit
Därefter söker du efter alla nycklar med namnet jedi academy
Ta bort alla sådana nycklar.
OBS! Var försiktig så att du inte tar bort något annat! Det kan förstöra saker rejält!
Därefter testar du att installera spelet igen.
July 17, 2002
KungeN* wrote: Jo ja vet. dee skit jobbigt. Ja hade Sasser för ett tag sen i typ 2 veckor o fick inte bort det. men nu e de borta. 😀
Bara en fråga till. hur stor data har du och hur mycket pengar har du lagt ner på den?? 😕
Storleken syns på bilden som är länkad i min signatur. (höjd 68cm)
Jag vill inte veta hur mycket jag lagt ut på min dator, det skulle skrämma ihjäl mig när jag lagt ihop allt. En hel del med andra ord... 😉
1 Guest(s)