August 19, 2001
Har en fråga till alla som lirar cs. På en skala säg 1-10 hur kul e det att spela på nätet, när det första man ser e att det e en kille inne som har låt osssäga 45-12 i stats. Du tänker han e säkert rå grymm men eftersom du känner dej rätt bra själv så ger du det ett försök. O vad händer jo du börjar spela du upptäcker fi o du e skjuten i huvudet innan du ragerat. Du tänker de va ett tur skott men när det sedan upprepas varje rund o tex med awp i närkamp så sägr man bara ajöken till servern o provar en ny o när det sedan likadant på den då e det inte kul att lira
December 22, 2000
jag har typ slutat lira cs online..p.g.a allt j*dra fusk,lirar bara på LAN!
HATA FUSKARE! :gunsfire:
Geforce2 MX^32mb
LG 4x4x12
"Den som lever får se!"
[ Detta Inlägg ändrades av: Max den 2001-12-12 16:11 ]
August 22, 2005
Hade 23-2 i stats på assault igår, man skäms nästan när man har så bra score för man vet ju att alla tror man fuskar, trots att jag inte ens fuskat för skojs skull en enda gång. Har inte ens tatt mig mödan att ta reda på hur man gör exakt.
Men fuskare finns det gott om.
August 19, 2001
Till alla som fuskar. Hur kul e det att spela om datorn spelar åt dej?
Ps Igår spelade jag mot en kill som skrev till sin kompis följande. FAN VA BRA ALLA SKOTT TRÄFFAR JU!! Om inte han körde med aimbot så vet ja inte vem som gör det. Spelade på en annan server o där fuskade admin. Han erkände det men ingen kunde ju kicka lr vota ut honom..Kul!!!!! INTE!!!!!
December 15, 2001
Det är bara att inse: Så länge Valve inte göra lite grymt bra'a saker i motorn, så behöver man endast modifiera utgående IP-paket, så att servern tror att man skjuter i 10x speed...Vilket är ung. det enda man kan göra med IP-paketen, förutom att teleportera sig osv. då...Man kan inte ändra skada på vapnen, då detta ligger på servern...
1 Guest(s)