August 25, 2001
Måste berätta om en gång på ett internetcafé när jag spelade CS med en polare. För det första så var hälften av spelarna under 10 (tro det eller ej) varav en var typ 9 år. Dom var ju kassa och det var ju kul för då fick man ju leeta stats men ändå...
Sen så gick en unge ur och startade en egen server. Han sprang runt på militia (eller militta som dom uttalar det....eller varför inte assult?) och hotade att skjuta gisslan högt och tydligt i hela rummet. Han hade alltså fortfarande inte fattat att han var ensam. Bra kille.
Ingen som vart med om liknande? Snälla, ge oss åldersgräns innan hela lekis kommer dit och spelar "assult"
BLÄÄÄÄÄÄÄ
:bgrin:
April 4, 2002
On 2002-05-07 15:48, Linuz wrote:
...För det första så var hälften av spelarna under 10 (tro det eller ej) varav en var typ 9 år...1) finns det någon ålder mellan 9 och 10 eller syftar du på 9½ ?
2) sen tror jag att 10 åringarna vill möta varandra och inte en fjortis som du verkar vara. hur bra var du på quake 2 när du var 10 ??? 😀
August 25, 2001
On 2002-05-07 20:26, MANgLER wrote:
On 2002-05-07 15:48, Linuz wrote:
...För det första så var hälften av spelarna under 10 (tro det eller ej) varav en var typ 9 år...1) finns det någon ålder mellan 9 och 10 eller syftar du på 9½ ?
2) sen tror jag att 10 åringarna vill möta varandra och inte en fjortis som du verkar vara. hur bra var du på quake 2 när du var 10 ??? 😀
jag sa inte mellan 9 och 10 jag sa under 10 varav en vaer 9. det var 7 åringar där också, och nej jag är ingen fjortis. Jag har inget emot kids men när dom börjar skrika i hallen så kan jag bli lite störd
August 25, 2001
Sitter nu på tidigare nämda café. Levererar mysiga kommentarer från småglin:
Ø "Det är skitmycket virus i min dator!"(upplösningen hade hakat upp sig så man spelade i en ruta)
Ø "HAN ÄR BAKOM DIG" (precis när jag skulle kniva en kille, han vänder sig snabbt om och får in ett headshot
Ø "Det är asså virus det går bara att vara terror" (när auto-team gick igång så den jämna ut lagen)
jag ser fram emot att leverera mer klyftiga kommentarer från folk under 10 år på cafeér som dom inte hör hemma på
DIE!! :gunsfire:
1 Guest(s)